Jag vet inte riktigt hur du uppfattar denne "Satan Lucifer" du pratar om, men har det någon anknytning till Satan och Lucifer som nämns i den kristna Bibeln? I så fall antar jag att du är medveten om att Lucifer som densamma som Satan är en feltolkning som utgår ifrån ett stycke som i själva verket beskriver en babylonisk kung.
En lite djupare, men fortfarande väldigt kort och enkel, förklaring av detta vanliga missförstånd kan du läsa på
http://www.apologeticspress.org/articles/2215
Satan (hebreiska för anklagare) är vidare en frestare av människor, som i större delen av Bibeln verkar agera under Gud, och även när han verkar ha en annan roll lyder han under Gud och följer hans befallningar (se bara hur Satan agerar på valfritt ställe i Bibeln där Gud befaller honom). För det första känns alltså "Satan Lucifer" som en något underlig formulering, om vi antar att du sätter ihop det hebreiska ordet för anklagare och det latinska namnet för morgonstjärnan/Venus (i den ursprungliga hebreiska texten används dock över huvud taget inte denna term); för det andra känns det lite underligt att på något sätt "dyrka" Satan, som trots allt bara är en frestare och anklagare under Gud (och inte Hollywoodskurken som han senare har kommit att framställas som, och som jag antar att du tilltalas mer av än av en anklagare under Gud, som också lyder Guds befallning).
Nu kan det naturligtvis vara så att du dyrkar en annan anklagare av någon typ, och inte alls den judisk-kristna Satan; i så fall känns det mest bara löjligt och förvirrande... Men "Satan Lucifer" är åtminstone en formulering du bör försöka undvika; inte bara för att det är en väldigt konstig blandning av hebreiska och latin, utan även eftersom att Lucifer inte har något att göra med Satan över huvud taget. Du som konverserar med Satan, hur kommer det sig att han inte redan har berättat det här för dig??