2010-11-03, 15:52
Medlem
spajdamans avatar
Jag är helt säker på att jag läst att hon ärvde en massa pengar för ett rätt kort tag sedan.
Hur kan hon vara hemlös nu då? Så himla knarkig ser hon inte ut att vara.
Citera
2010-11-03, 15:57
Medlem
fredrikdenstores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spajdaman
Jag är helt säker på att jag läst att hon ärvde en massa pengar för ett rätt kort tag sedan.
Ingen match att sätta sprätt på några mille om man vill. Och det ville Camilla.
Citera
2010-11-03, 16:01
Medlem
blondie-590s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spajdaman

Camillas afrikanska(Vet inte specifikt men jag tror Nigeria) far, men i hans land där lagen räknades ifrånså har kvinnor där ingen arvsrätt -så hon ärvde inget.Såg på löpsedeln fler år sedan att Camilla var hemlös också i samband med detta så hon kanske hade skuldsatt sig på något sätt.Träffade Camilla vid ett tillfälle på en festival,en oerhört var varm trevlig människa- intelligent och väluppfostrad.Kan inte tänka mig att hon i stt liv gjort något ont eller varit kriminell-knarkig är hon absolut inte.-och hon var Army of Lovers självklara Drottning!

Citat:
Ursprungligen postat av Snakehunter
Henemark är ju alltså den kända artisten som utpekas i den nya skandalboken om Kungen.

Kungen syns iaf i denna video:

http://www.youtube.com/watch?v=20i7ol7cd9g
Senast redigerad av blondie-590 2010-11-03 kl. 16:08.
Citera
2010-11-03, 16:06
Medlem
matrix2005s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thomas_LA
Hon får väl gå till Knugen och be om en slant. Hon ställer ju upp för honom, så det är väl dags att han ställer upp för henne...

hahaha
Citera
2010-11-03, 18:51
Medlem
Citat:
Henemark är ju alltså den kända artisten som utpekas i den nya skandalboken om Kungen.

Det här är ju gammalt skvaller, någon som har nytt skvaller om denna dam????
Enligt Newzglobe är det inte hon utan Michaela
http://www.newzglobe.com/sv/blog/bernt/nej-det-var-inte-henemark
Citera
2010-11-03, 19:17
Medlem
Månsans avatar
La Camilla är ju i rätt hög grad på dekis. Blir läget alltför prekärt borde hon kunna sälja sin alldeles egna historia om affären med knugen. Ett sexsiffrigt belopp borde vara realistiskt.
Citera
2010-11-03, 19:59
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
La Camilla är ju i rätt hög grad på dekis. Blir läget alltför prekärt borde hon kunna sälja sin alldeles egna historia om affären med knugen. Ett sexsiffrigt belopp borde vara realistiskt.

och ge pastorn rätt ?
Citera
2010-11-04, 13:00
Bannlyst
De La Cour var en riktig snygging tidigare, hur ser hon ut idag????

Skönt att det inte var Henemark som Kungen satte på, lite smak måste man ju allt ha
Citera
2010-11-04, 13:14
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av somersville
Enligt Newzglobe är det inte hon utan Michaela
http://www.newzglobe.com/sv/blog/bernt/nej-det-var-inte-henemark

Det är fortfarande Henemark som pekas ut i boken. Varför skulle de välja henne istället för Michaela om så nu var fallet? För övrigt så tror jag "källan" i hans artikel är Michaela själv, hon har ju fantiserat ihop otrohetsstories förr.
Citera
2010-11-04, 13:38
Medlem
Månsans avatar
Citat:

Skönt att det inte var Henemark som Kungen satte på, lite smak måste man ju allt ha
Klart det var La Camilla. Har du inte fattat någonting?
Citera
2010-11-04, 13:55
Medlem
Clodiuss avatar
Citat:

Hmmm.... Det skulle nog kunna vara b å d a damerna i fråga som tjänstgjort som kugnliga mätresser...
Citera
2010-11-04, 14:54
Medlem
z2joiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clodius
Hmmm.... Det skulle nog kunna vara b å d a damerna i fråga som tjänstgjort som kugnliga mätresser...

La Camilla själv vill säkert väldigt gärna att det ska vara sant i alla fall. Hennes kommentarer är ett konstant "Jag kan inte säga något i det här läget." Men hon dementerar aldrig.

Helen Wellton säger däremot att Michaela var med några gånger som "kaffeflicka". Det var under Helenes värdighet. För, som hon säger mellan raderna, hade hon bara blivit inbjuden till middagen hade hon ställt upp hon också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in