2010-09-18, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knackback
Jag är en "girl", har ingen aning om vad de andra är för nå`t....

Har sett den amerikanska versionen några gånger.
Tyckte mest de gjorde bort sig, om jag ska vara ärlig.
Men det kan förstås vara så att man blir "omtyckt" i den svenska. Om nu det är syftet med programidèn?

Jag begriper ändå inte att man vill ställa upp på något sådant om man nu lider av panikångest.
Men den mildras kanske med lönechecken, vad vet jag?

En del människor har mycket låg ribba för vad det är att göra bort sig i tv, för en del är i princip allt att göra bort sig. Det är människor som jag skulle vilja kalla för hämmade. En facebookvän ondgjorde sig över vilken förnedring det är att vara med i det där programmet där kändisar ska dansa som i olika filmer och samtidigt samla in pengar till välgörenhet (minns inte vad det heter) och visst så kan man också se det, men det finns en väldig massa människor som inte alls tycker att det är att göra bort sig. Kan man överhuvudtaget göra bort sig på tv nuförtiden? Ska jag säga vad jag tycker är att göra bort sig på tv kan vi börja snacka om program som Kungarna av Tylösand, det är förnedring menar jag, för där är personerna castade för att de är unga och dumma och gör vad som helst för att få en liten stund i ramljuset. Att ta upp en sak som rehab är väl bara bra, särskilt som motpol till ett sånt program som Kungarna av Tylösand som vill sprida en bild av att man ohämmat kan supa som ett svin utan att det kan leda till dåliga konsekvenser. Den bistra verkligheten kan väl få visas upp också i en tid då folk super som aldrig förr.
Citera
2010-09-18, 14:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Klasina
En del människor har mycket låg ribba för vad det är att göra bort sig i tv, för en del är i princip allt att göra bort sig. Det är människor som jag skulle vilja kalla för hämmade. En facebookvän ondgjorde sig över vilken förnedring det är att vara med i det där programmet där kändisar ska dansa som i olika filmer och samtidigt samla in pengar till välgörenhet (minns inte vad det heter) och visst så kan man också se det, men det finns en väldig massa människor som inte alls tycker att det är att göra bort sig. Kan man överhuvudtaget göra bort sig på tv nuförtiden? Ska jag säga vad jag tycker är att göra bort sig på tv kan vi börja snacka om program som Kungarna av Tylösand, det är förnedring menar jag, för där är personerna castade för att de är unga och dumma och gör vad som helst för att få en liten stund i ramljuset. Att ta upp en sak som rehab är väl bara bra, särskilt som motpol till ett sånt program som Kungarna av Tylösand som vill sprida en bild av att man ohämmat kan supa som ett svin utan att det kan leda till dåliga konsekvenser. Den bistra verkligheten kan väl få visas upp också i en tid då folk super som aldrig förr.

Tycker att folk i allmänhet har aldeles för lite integritet idag.
Och mår man dåligt psykiskt sedan innan, så tvivlar jag starkt på att man mår bättre av att lämna ut sig i ett sådant program som nu Camilla valt att göra.
Men hon är kanske starkare än vad hon beskrev sig som i tv4 morgonprogram.

Det är möjligt att du bedömmer min ribba som låg, och det är helt ok.
Och vill hon och de andra visa upp sin bistra verklighet för kreti och pleti, så fine with me.

Kanske blir det som du förutspått, att hon nu blir omtyckt av alla.
Tyvärr är jag rädd för att det kan sluta med ett magplask också.

De ska alltså ge fd. missbrukande människor en halv mille.
Detta efter att de blottlagt sina problem inför hela svenska folket.
Om inte någon, med alla dessa pengar på fickan, återfaller i sitt missbruk efter programseriens slut. Så blir jag glatt överraskad och förvånad.
Citera
2010-09-18, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knackback
Tycker att folk i allmänhet har aldeles för lite integritet idag.
Och mår man dåligt psykiskt sedan innan, så tvivlar jag starkt på att man mår bättre av att lämna ut sig i ett sådant program som nu Camilla valt att göra.
Men hon är kanske starkare än vad hon beskrev sig som i tv4 morgonprogram.

Det är möjligt att du bedömmer min ribba som låg, och det är helt ok.
Och vill hon och de andra visa upp sin bistra verklighet för kreti och pleti, så fine with me.

Kanske blir det som du förutspått, att hon nu blir omtyckt av alla.
Tyvärr är jag rädd för att det kan sluta med ett magplask också.

De ska alltså ge fd. missbrukande människor en halv mille.
Detta efter att de blottlagt sina problem inför hela svenska folket.
Om inte någon, med alla dessa pengar på fickan, återfaller i sitt missbruk efter programseriens slut. Så blir jag glatt överraskad och förvånad.

De är som bekant inte några okända människor och deras problem är allmänt kända sedan innan så det är ju inte som att de blottlägger sig, för de är redan blottlagda. Jag är av den uppfattningen att bistra verkligheter ska visas upp och inte gömmas undan. Allt för mycket i vårat samhälle går ut på att visa upp en perfekt fasad för andra, så att folk ska sitta för sig själva och tro att de är ensamma om sina problem. En sk kändis som har visat att man visst kan ta sig ur misären och komma på fötter igen är Paolo Roberto som ju var gangster i sin ungdom, men som nu har det bra. Ungdomar behöver såna förebilder så de ser att det finns hopp. Visas bara perfekta och lyckade människor upp ger det en falks bild av verkligheten.
Citera
2010-09-18, 15:52
Medlem
felpost
Senast redigerad av nickolina 2010-09-18 kl. 15:56.
Citera
2010-09-18, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D.Roskow
Hejsan, äntligen tillbaks efter lite "ofrivillig" semester p.g.a. förtal/utpressning osv. Fick tyvärr inte tillfället att prova nya häktet i gbg då det dömdes ut precis innan jag togs in, men men, frikänd!! .

Som aktiv i "skvallertidningsbranchen" så kan jag slänga ut en liten rolig trevare om CH vilken handlar om en större mängd heroin, en afghan och en väldigt hög polischef vid namn Göran. Casa De Henemark har tagit emot många roliga små små gäster .

Jamen det är väl inget sensationellt med det där, alla vet ju att hon har hamnat snett. Det där kunde väl vem som helst räkna ut.
Citera
2010-09-18, 16:41
Medlem
Backsippas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D.Roskow
Hejsan, äntligen tillbaks efter lite "ofrivillig" semester p.g.a. förtal/utpressning osv. Fick tyvärr inte tillfället att prova nya häktet i gbg då det dömdes ut precis innan jag togs in, men men, frikänd!! .

Som aktiv i "skvallertidningsbranchen" så kan jag slänga ut en liten rolig trevare om CH vilken handlar om en större mängd heroin, en afghan och en väldigt hög polischef vid namn Göran. Casa De Henemark har tagit emot många roliga små små gäster .
All right, jag nappar. "Små små" betyder... under 15? Ännu yngre? Och motivet, skulle det vara i utbyte mot knark då eller?
Citera
2010-09-18, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Backsippa
All right, jag nappar. "Små små" betyder... under 15? Ännu yngre? Och motivet, skulle det vara i utbyte mot knark då eller?

Men guuuuuud!
Citera
2010-09-18, 17:02
Medlem
Backsippas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klasina
Men guuuuuud!
vaddårå det är ju skvallerforumet? På Konspirationens Högborg Flashback!

För att övergå till något allvarligare: I tråden om Göran Lindberg finns fakta mer rubbade än det mesta nån kan hitta på i fantasin. Då blir inte såna här idéer så overkliga längre.
Citera
2010-09-18, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Backsippa
vaddårå det är ju skvallerforumet? På Konspirationens Högborg Flashback!

För att övergå till något allvarligare: I tråden om Göran Lindberg finns fakta mer rubbade än det mesta nån kan hitta på i fantasin. Då blir inte såna här idéer så overkliga längre.

Först skriver ni att hon har varit hemlös och nu har helt plötsligt hennes Casa varit tillhåll för Göran Lindberg och hans småflickor, hur ska ni ha det?
Citera
2010-10-19, 18:39
Medlem
William Hainess avatar
Svenska Celebrity Rehab skrotas!

Citat:
Kändisarna som fick frågan om att delta i rehabsåpan ”Celebrity rehab” kände sig kränkta. Alla utom artisten Camilla Henemark tackade nej.
Citera
2010-10-27, 12:06
Medlem
William Hainess avatar
Nu får hon rehab i alla fall:

http://www.resume.se/nyheter/2010/10/25/henemark-far-rehablitering/index.xml

Hon var även med i Debatt igår om hemlöshet.
Citera
2010-11-03, 15:32
Bannlyst
Henemark är ju alltså den kända artisten som utpekas i den nya skandalboken om Kungen.

Det här är ju gammalt skvaller, någon som har nytt skvaller om denna dam????
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in