Citat:
Ursprungligen postat av Knackback
Jag är en "girl", har ingen aning om vad de andra är för nå`t....
Har sett den amerikanska versionen några gånger.
Tyckte mest de gjorde bort sig, om jag ska vara ärlig.
Men det kan förstås vara så att man blir "omtyckt" i den svenska. Om nu det är syftet med programidèn?
Jag begriper ändå inte att man vill ställa upp på något sådant om man nu lider av panikångest.
Men den mildras kanske med lönechecken, vad vet jag?
Har sett den amerikanska versionen några gånger.
Tyckte mest de gjorde bort sig, om jag ska vara ärlig.
Men det kan förstås vara så att man blir "omtyckt" i den svenska. Om nu det är syftet med programidèn?
Jag begriper ändå inte att man vill ställa upp på något sådant om man nu lider av panikångest.
Men den mildras kanske med lönechecken, vad vet jag?
En del människor har mycket låg ribba för vad det är att göra bort sig i tv, för en del är i princip allt att göra bort sig. Det är människor som jag skulle vilja kalla för hämmade. En facebookvän ondgjorde sig över vilken förnedring det är att vara med i det där programmet där kändisar ska dansa som i olika filmer och samtidigt samla in pengar till välgörenhet (minns inte vad det heter) och visst så kan man också se det, men det finns en väldig massa människor som inte alls tycker att det är att göra bort sig. Kan man överhuvudtaget göra bort sig på tv nuförtiden? Ska jag säga vad jag tycker är att göra bort sig på tv kan vi börja snacka om program som Kungarna av Tylösand, det är förnedring menar jag, för där är personerna castade för att de är unga och dumma och gör vad som helst för att få en liten stund i ramljuset. Att ta upp en sak som rehab är väl bara bra, särskilt som motpol till ett sånt program som Kungarna av Tylösand som vill sprida en bild av att man ohämmat kan supa som ett svin utan att det kan leda till dåliga konsekvenser. Den bistra verkligheten kan väl få visas upp också i en tid då folk super som aldrig förr.
.
.
vaddårå det är ju skvallerforumet? På Konspirationens Högborg Flashback!