2013-07-26, 19:25
Medlem
Uncle Dukes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DuArKeff
Jag förstår inte, hur torskade hon??

Hon var på en fest och polisen kom. Troligen någon granne som klagat antingen på hög volym eller på mystisk lukt.
Citera
2013-07-28, 12:16
Medlem
keysters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DuArKeff
Jag förstår inte, hur torskade hon??

Hon kände att hennes 15 minuter i rampluset var över så hon rökte på, ringde polisen och erkände, tipsade medierna om allting och sen grät hon ut i pressen. Hon gjorde vad som i folkmun kallas för en "Rosing".
Citera
2013-07-28, 15:02
Moderator
Schlesiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av keyster
Hon kände att hennes 15 minuter i rampluset var över så hon rökte på, ringde polisen och erkände, tipsade medierna om allting och sen grät hon ut i pressen. Hon gjorde vad som i folkmun kallas för en "Rosing".
Påstår du att Henemark slog numret till polisen och angav sig själv?
Citera
2013-07-28, 15:25
Medlem
keysters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schlesien
Påstår du att Henemark slog numret till polisen och angav sig själv?

Ingenting är omöjligt! Fröken Rosing har ju vid flertalet tillfällen ringt upp pressen och sålt "scoop" om sig själv. Dock är det jag skriver högst spekulativt och bör precis som allting annat på "kändisskvaller" tas med en stor nypa salt.
Citera
2013-08-04, 14:34
Medlem
fredrikdenstores avatar
Dags att påkalla uppmärksamhet igen.
http://www.expressen.se/noje/extra/camilla-henemark-jag-ar-singel-nu/
Citera
2013-08-04, 15:28
Medlem
Det är ofta journalister som ringer upp men man behöver ju inte svara på frågorna. Men eftersom man lever av publicitet så...

Army of Lovers blev sura på henne för att hon inte lade ned någon tid på att repa och slipa på framträdandet så att det blev bra. Istället sket hon i det och hade inte förberett sig. Då blev det dåligt. Sedan när pressen kontaktar henne så berättar hon inte vad orsaken är och tidningarna hjälper till med att framställa det som att de andra varit "dumma". Visst man kanske inte behöver avrätta en docka av en utkastad medlem på scen men de tyckte ju att hon stjälpte deras chans till comeback och det måste man kanske ha förståelse för.

Tror att Camilla gärna ställer upp och pratar istället för att hålla saker för sig själva. Det finns dock personer som väljer att hålla saker för sig själva när tidningarna ringer och försöker tjata. Då blir det ingenting att skriva.
Citera
2013-08-05, 22:43
Medlem
brianmolkos avatar
Så hon måste gråta ut i tidningen för hon vill träffa en ny tant ? eller möjligen man/hermafrodit/hen osv
Citera
2013-08-05, 23:21
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
Så hon måste gråta ut i tidningen för hon vill träffa en ny tant ? eller möjligen man/hermafrodit/hen osv

- Kära Carl Gustaf! Ta mig tillbaka! Allt är förlåtet!
Citera
2013-08-31, 23:15
Medlem
keysters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredrikdenstore
Dags att påkalla uppmärksamhet igen.
http://www.expressen.se/noje/extra/camilla-henemark-jag-ar-singel-nu/

Del 2: http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/klick/article17386044.ab
Citera
2013-10-31, 14:08
Medlem
Citat:
Henemark krävs på 83 000 kr

Aftonbladet

Citat:
Ett oenigt beslut i Förvaltningsrätten tvingar artisten att betala tillbaka 83 193 kronor till Stockholms stad. Pengar som hon under 2010 har fått i försörjningsstöd.
Citat:
– Jag är gammal och har inte längre ork. Jag kanske inte har ork att komma tillbaka till livet igen.
Citera
2013-10-31, 14:11
Medlem
fredrikdenstores avatar
Det blir väl att gno runt Stureplan igen då.
Senast redigerad av fredrikdenstore 2013-10-31 kl. 14:15.
Citera
2013-10-31, 14:27
Medlem
White Christmass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredrikdenstore
Det blir väl att gno runt Stureplan igen då.

Äldre och demensvården behöver personal. Det är dags att folk i mediebranchen skaffar sig ett riktigt jobb. Man kan även få jobb med att dela ut tidningen, då får man motion på köpet. Henemark kan även då skicka med ett reklamblad om sig själv i brevlådan. Nu tänker jag utanför boxen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in