2010-10-02, 09:57
Medlem
Känns inte som om du behöver hjälp, du klarade aldeles ypperligt att sätta på flickvännens syster aldeles själv. Eller var hon svår att tillfredsställa?

Jag hoppar över att kalla dig för amöba, och henne för saker i samma nivå, det hjälper väl knappast nu. Har du lite självrespekt så talar du om för din sambo varför du inte kan vara tillsammans med henne längre, att hon ständigt kommer att påminna dig om sin syster. Du har nog gjort ditt i den relationen.
Kanske var du oförglömlig och systern kommer som ett brev på posten när det är slut mellan dig och din sambo, då får ni deala med omvärldens (släktens) reaktioner efter det.
Du har burit dig åt som en lus, och svikit din flickvän på det grövsta sättet, du förtjänar inte henne efter det. Och systern är inte värd mycket respekt hon heller men det får din snart exflickvän avgöra.
Var i varje fall tillräckligt mycket man att du är ärlig och står för vad du har gjort.

Att vara otrogen är en sak. Men att överstiga blodsband är i det närmaste ett incestuöst förhållande. Skall ni sitta och fika med hennes framtida partner och barn rästen av era liv?
Citera
2010-10-02, 10:00
Medlem
Otrohet är inte okej om man inte kommit överens om att det är det. Men sånt händer och sånt kan man lösa. Att det väcker primitiva känslor och lustar hos den svikna får man lära sig att leva med, hantera och komma över och kanske kan den personen få stöd att leva vidare i en relation ändå. (Fast kanske inte att glömma).

Men ett par tabun finns: man ger fan i polare och släkt. Det är way beyond limit! Och inte värt tre minuters njutning, no way ever. (tre minuter är väl genomsnittstiden på uthållighet enligt min erfarenhet, men vad den är individuellt kan förstås skiljas åt).
Citera
2010-10-02, 10:23
Medlem
mandelkanels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Porrboll
Jag vill börja med att säga att ni trolljägare kan klicka er vidare. Jag vet att historien må vara osannolik och att jag är ett jävla svin, så dessa kommentarer är onödiga.
Okej, vi får väl försöka förutsätta då att du inte skriver detta bara för att du vill ha uppmärksamhet och se hur många sidor/svar du kan lyckas få.

Citat:
.
(hoppar över din inledande uppbyggnad av historien)
.
.
Jag drömde hela tiden om att få ha henne i min säng och utföra alla möjliga sexuella akter med henne. Men självklart älskar jag min flickvän, hon är kvinnan jag vill dela resten av mitt liv med. Hur mycket jag än ville ha sex med hennes syster, visste jag att det ändå är min flickvän jag vill ha egentligen. Sexuella lustar är ingenting i jämförelse med äkta kärlek.
Inte helt ovanligt att vi män sexfantiserar över attraktiva och sexiga kvinnor från TV, film, omgivning osv. Men du säger att sexuella lustar inte är något i jämförelse med äkta kärlek. Men tydligen var det just de sexuellarna som var ditt problem här, vilket gör att du sätter dessa framför kärleken till din flickvän när det då verkligen gäller och en utmanade situation har uppkommit. Eller menar du kanske att vara otrogen utan att ha känslor med den man har sex med, är mer förlåtligt?

Citat:
Mitt under alltihopa fick jag världens kåtslag och var tvungen att ursäkta mig. Jag ställde mig i duschen och drog den skönaste runken på länge. Självklart med henne i tankarna.

Shit happens! Den stora frågan är vad man gör åt det. Eller rättare sagt inte gör åt det!

Citat:
Att bli väckt av henne hade skapat ett morgonstånd utan dess like och jag försökte komma på någon bra anledning till varför hon inte kunde tvätta det.
Låter underligt att man i en sådan situation alltså ligger på rygg helt raklång med med tulpanen i vädret. Fastän jag tvivlar på att detta skulle hända mig, så hade jag antingen lagt mig på sidan och veckat upp benen mot magen och därmed gömt denna. Eller så hade jag roterat ett halvt varv och landat på magen. Då hade det inte varit några problem ifall hon skulle rycka av täcket.

Citat:
Det var stopp i huvudet på mig, så tillslut bara tog hon täcket och drog det av mig. Hon upptäcker såklart mitt stånd och tittar förbryllat på mig. Jag visste inte vad jag skulle göra, jag blev alldeles stel.
Som sagt var... Du ligger alltså kvar helt raklång med tulpanen i vädret.

Citat:
Tillslut bryter hon tystnaden med: ”Upp och hoppa, följ med här”. Jag reste mig upp och följde henne smygandes till mitt och min flickväns sovrum. Hon går fram mot mig, kysser mig och ja… Resten kan ni ju räkna ut.
Låter lite otroligt. Om hon inte har en något störd uppväxt eller syn på sex så brukar inte kvinnor bli helt till sig i byxorna över att helt plötsligt råka få se ett manligt könsorgan i full beredskap. Skulle i så fall varit om ni sedan tidigare skulle hållit på och kåtat er på varandra utan att det kan ha lett till något fysiskt. Men, men...

Citat:
Jag kunde helt enkelt inte stå emot. Så de resterande 9 dagarna och 8 nätterna hade vi sex, säkert 3-4 gånger per dag och bara njöt. När min flickvän kom hem pratade ingen av oss om händelsen och det var som om det aldrig hade hänt (bortsett från mina fantasier att få göra om det).
Okej...
Hur var det nu? Sexuella lustar är ingenting i jämförelse med äkta kärlek...? Tydligen verkar det ändå vara så, eftersom du inte hade några som helt tvivel eller skruppler över vad du höll på med.

Citat:
Kort därefter flyttade hon ut ur vår lägenhet och jag har inte träffat henne sedan dess. Jag tänker på det här varje dag och mitt samvete tar kål på mig. Ska jag berätta om detta för min flickvän? Jag känner mig så äcklig som gjort såhär mot henne, samtidigt som jag är rädd för att förstöra hennes relation till hennes syster. Detta kan ju splittra en hel familj! Att jag kommer att förlora min flickvän, är jag beredd på. Jag älskar henne, men att jag ens gjort detta mot henne visar att jag inte är värd henne. Men jag vet inte om jag kommer kunna leva med tanken att jag splittrat en hel familj. Ska jag kanske bara lämna henne, säga att jag tröttnat, istället för att berätta som det är?
Så samvetet och ångesten inträdde först efter systern hade flyttat ut och att du då inte längre kunde ha sex med henne? Låter som något konstigt samvete för min del. Hur hade det blivit ifall systern hade bott kvar? Eller har du svängt till historian lite för det inte skall framgå att du har gått och limmat och märkbart småkåtat dig på systern hela tiden och till slut fått henne intresserad? Nåja... Det förtäljer inte historian. Bara min egna spekulation vad det gäller den märkliga situationen med ståfräs i soffan.

Vad skall du göra? Du har bara handlat i rent egoistiska tankar när det kommer till sex med systern, utan en enda tanke på varken hennes familj eller ditt förhållande. Du bör helt enkelt bli dömd med samma lagar, regler och påföljder som om fallet vore det omvända. Dvs som om det skulle ha varit din tjej som låste in sig en vecka med din bror och knullade skiten ur honom. Får hon reda på vad som har hänt, så bör hon absolut bara dumpa dig utan omsvep. Du förtjänar inget bättre eftersom du har betett dig som en manlig motsvarighet till hora och slampa. Men jag har ju alltid förespråkat man alltid skall ge någon en andra chans. Så det får jag personligen hålla fast då vid, oavsett vilket könsorgan som är otroget.

Men helt klart är det bättre att förekomma än att förekommas. Det kan ju vara så att historien uppdagas en vacker dag och då sitter du jäkligt risigt till. Ni kanske t.o.m. då har ungar och bor i någon förortsvilla med höga banklån osv. En katastrof alltså. Hade du däremot varit ärlig att sagt som det var till din tjej, så hade du faktiskt gett henne en ärlig chans att fundera på om du är värd att förlåta eller ej. Då hade du faktiskt även varit värd repekten på den punkten i alla fall.
Senast redigerad av mandelkanel 2010-10-02 kl. 11:22.
Citera
2010-10-02, 14:11
Medlem
c0nfuseds avatar
Bra historia porrbollen, riktigt bra underhållning. Uppdatera oss gärna när du har kastrerat dig själva dvs berättat för din flickvän som du älskar så mycket. Jag tror definitivt att sånt här kan hända men din historia låter bara liiite för bra för att vara sann, sen om det är sant eller inte låter jag vara osagt.

Jag kan säga dig att personligen hade jag aldrig kunnat såra en människa jag älskar genom att berätta en sån här grej, jag hade hållit min käft jävligt stängd och gjort slut om mitt samvete hade plågat mig så mycket som det verkar göra i ditt fall.

Lycka till
Citera
2010-10-02, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av c0nfused
Jag kan säga dig att personligen hade jag aldrig kunnat såra en människa jag älskar genom att berätta en sån här grej, jag hade hållit min käft jävligt stängd och gjort slut om mitt samvete hade plågat mig så mycket som det verkar göra i ditt fall.

Lycka till
Såra genom att BERÄTTA eller att UTFÖRA? Varför drar du inte gränsen vid det senare? Det är okej att sätta på sin sambos syrra eller bror, bara man håller tyst om det efteråt?
Citera
2010-10-02, 14:59
Medlem
c0nfuseds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lodislisa
Såra genom att BERÄTTA eller att UTFÖRA? Varför drar du inte gränsen vid det senare? Det är okej att sätta på sin sambos syrra eller bror, bara man håller tyst om det efteråt?

Såra genom att berätta naturligtvis. Gärningen sårar ingen, det gör dock vetskapen om den. De enda som lider av att Porrbollen hade the week of his life med en pangbabe till syster är systern och han själv. Det lidandet bleknar dock i jämförelse med det enorma känsloutbrott Porrbollens flickvän kommer få ifall han avslöjar det hela. Hela hennes värld kommer rasa samman, och det kommer lämna ett djupt sår i relationen mellan Porrbollens flickvän och hennes syster. Det är inget hon kommer glömma i första taget trotts att de är syskon.

Med det sagt menar jag dock inte att det är okej att knulla sin sambos syster som en frälsningsarmétrumma. Det enda rätta att göra i läget är i mina ögon att hålla käften.

Förstår du hur jag menar?
Senast redigerad av c0nfused 2010-10-02 kl. 15:06.
Citera
2010-10-02, 15:25
Medlem
FeeeesarNs avatar
Kan dela med mig lite av mina tidigare erfarenherer för att hjälpa dig.
Jag är en sån kille som alla tjejer kallar svin. Jag har riktigt dåligt ölsinne och allt för lätt blir det att jag rullar runt i sänghalmen med någon random brud efter en blöt kväll på krogen. Jag har haft 3 flickvänner i mitt liv, varav 2 har gjort slut med mig p.g.a min otrohet. Till min första flickvän (jag var runt 20 vid detta tillfälle) berättade jag att jag hade varit otrogen, hon dumpade mig direkt. Min andra flickvän fick reda på det genom sina vänner (gud vet hur dom fick reda på det). Iallafall, hon sa till mig att om jag hade berättat det för henne så hade hon förmodligen inte gjort slut.
Vad jag ville säga med detta är att vissa tjejer tycker det är bra att man berättar och tar det som ett tecken att man är mogen och har karaktär, medans vissa blir rasande och dumpar dig på direkten. Tycker synd om dig, ingen dålig sits du har hamnat i. Men om det du skriver är sant, att du inte kan leva med att hålla denna syndiga information ifrån henne, så har du ju svaret där. Om hon är den rätta tjejen för dig så kommer det att lösa sig, if not, hitta en tjej som tar den i tvåan!
Citera
2010-10-02, 15:34
Medlem
litenbondes avatar
Så då var en stor del av tråden raderad och jag kommer att låsa den tills det att tillsägelser för troll- & tvåan-kommentarer har blivit utdelade!

Mod/
Citera
2010-10-02, 16:14
Medlem
litenbondes avatar
Så då öppnar vi luckan igen och jag påminner om att ALLA trollanklagelser och tvåan-kommentarer kommer att generera tillsägelse!

Mod/
Senast redigerad av litenbonde 2010-10-02 kl. 17:36.
Citera
2010-10-02, 18:44
Bannlyst
Du skrev att du hade sex med din flickväns syster 3-4 gånger om dan under 9 dagar.
Du får gärna berättar åt för din flickvän,men tror inte att du kan bli förlåten för det!
Citera
2010-10-02, 20:41
Bannlyst
Jag och min tjejs syrra har precis berättat om hur det ligger till, för min tjej. Eller rättare sagt mitt ex. En smäll på käften var vad jag fick, och se min älskade gråta på ett sätt jag aldrig sett henne gråta förut. Tjejen sa att hon inte ville ha någonting med med mig eller hennes syrra att göra, och jag förstår henne. Jag önskar att jag kunde få allting ogjort. Jag är så jävla svag, värdelös, dålig och ovärd. Fy fan... Jag orkar helt ärligt inte längre, jag vill inte leva det här livet utan min tjej. Det räcker nu, jag har gjort mitt.
Citera
2010-10-02, 20:48
Medlem
Citat:
Jag och min tjejs syrra har precis berättat om hur det ligger till, för min tjej. Eller rättare sagt mitt ex. En smäll på käften var vad jag fick, och se min älskade gråta på ett sätt jag aldrig sett henne gråta förut. Tjejen sa att hon inte ville ha någonting med med mig eller hennes syrra att göra, och jag förstår henne. Jag önskar att jag kunde få allting ogjort. Jag är så jävla svag, värdelös, dålig och ovärd. Fy fan... Jag orkar helt ärligt inte längre, jag vill inte leva det här livet utan min tjej. Det räcker nu, jag har gjort mitt.

Bra gjort, mycket starkt av dig att berätta.
Självklart mår du dåligt just nu men även om det låter som en klyscha kommer det bli bättre.

Hang in there!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in