Flashback bygger pepparkakshus!
2010-09-30, 21:17
Bannlyst
Jag vill börja med att säga att ni trolljägare kan klicka er vidare. Jag vet att historien må vara osannolik och att jag är ett jävla svin, så dessa kommentarer är onödiga. Jag har egentligen en annan användare men valde att använda denna användare till denna tråd istället. Ni kommer alldeles strax förstå varför… Jag ber om ursäkt för WOT. Hoppas ni orkar läsa.

För 2 år sedan träffade jag min flickvän (Jag var då 25, hon 24). Vårt förhållande var från början rena drömmen och allt var frid och fröjd. Efter ungefär 6 månader bestämde vi oss för att bli sambos. Sagt och gjort, så flyttar hon in i min 2:a och livet känns bara kanonhärligt. Så fortsatte det i ungefär ett år till. Sedan började helvetet. Min flickvän har en yngre syster som bott utomlands 2,5 år och när det sedan var dags för henne att återvända till Sverige hade hon ingenstans att bo. Visst kunde hon bo med deras föräldrar, men som 23-åring kändes det inte riktigt okej för hennes del. Min flickvän föreslog att hon kanske kunde bo hos oss ett tag, på soffan, bara tills hon kommit på fötter igen. Självklart gick jag med på det, hennes familj är ju ändå min familj, även om jag aldrig tidigare träffat hennes syster (endast utbytt några meningar per telefon någon gång).

Dagen kommer då systern ska flytta in. Jag befinner mig på jobbet och min flickvän ringer till mig och berättar att nu har hon kommit. Kul! Hon berättar också att hon måste springa iväg på ett ärende så jag kommer att få spendera någon timme ensam med hennes syster. Inga problem, tänkte jag. När jag kommer hem öppnar jag dörren och möts av en helt otrolig skapelse, hon var definitivt den vackraste kvinnan jag någonsin sett! Min flickvän är lång ifrån ful, men hon bleknar verkligen i jämförelse. Jag tappar nycklarna i golvet av chocken och står bara där och stirrar på henne. Hon ler lite blygt mot mig och säger ”Jaha, så det är du som är *****?”.

Ja, ni kan ju förstå hur situationen blev. Jag spenderade varje morgon med att mötas av denna vackra skapelse när jag skulle från mitt sovrum till köket (hon sov på soffan och vardagsrummet ligger mellan). Ibland kunde jag även se lite av hennes kropp då hon sov i endast trosor under täcket, självklart var det svårt att slita blicken från henne. Jag drömde hela tiden om att få ha henne i min säng och utföra alla möjliga sexuella akter med henne. Men självklart älskar jag min flickvän, hon är kvinnan jag vill dela resten av mitt liv med. Hur mycket jag än ville ha sex med hennes syster, visste jag att det ändå är min flickvän jag vill ha egentligen. Sexuella lustar är ingenting i jämförelse med äkta kärlek.

När systern bott hos oss i ungefär 3 månader ska min flickvän iväg på en resa med sina väninnor som varit planerad sedan länge. Detta innebär alltså att jag och systern skulle få vara ensamma i 10 dagar och 9 nätter. Detta var även under semestern och varken hon eller jag hade planer, så jag övervägde starkt att kanske ta en weekend hos mina föräldrar eller något bara för att få komma bort från den sexuella spänningen. Jag ville inte gå runt och vara konstant kåt och dregla efter henne nu när jag inte skulle få ta ut mina lustar på min flickvän. Nu åkte jag aldrig bort, utan jag stannade hemma…

Första kvällen ensamma var brutalt pinsam. Förmodligen endast för mig, men ändå. Vi satt i soffan tillsammans, i en varsin ände, och såg på någon dålig tjejserie (kan ha varit Sex and the city, minns inte riktigt) och jag kunde knappt hålla fokus på tv:n då hon satt där iförd i endast hotpants och linne. Hon hade blivit väldigt hemma och bekväm vid det här laget, så det var inget ovanligt. Mitt under alltihopa fick jag världens kåtslag och var tvungen att ursäkta mig. Jag ställde mig i duschen och drog den skönaste runken på länge. Självklart med henne i tankarna. Efteråt kände jag mig så skamsen, ja näst intill otrogen, så jag var tvungen att pimpla i mig en hel flaska vin och gå och lägga mig. Ångesten var brutal.

Nästkommande dag var hon inte hemma och jag kunde slappna av. Jag hade ingen aning om var hon var, men tänkte inte så mycket på det. Jag hade en liten huvudvärk sedan gårdagens drickande och valde därför att lägga mig på soffan för att vila en stund. Hennes täcke låg fint ihopvikt på sidan av soffan, så jag drog det över mig (hade endast kallingar på mig) och somnade. En stund senare vaknar jag av att hon kommer in och puttar lite på mig. Hon undrar om hon skulle kunna få sitt täcke för att hon tänkte tvätta. Att bli väckt av henne hade skapat ett morgonstånd utan dess like och jag försökte komma på någon bra anledning till varför hon inte kunde tvätta det. Det var stopp i huvudet på mig, så tillslut bara tog hon täcket och drog det av mig. Hon upptäcker såklart mitt stånd och tittar förbryllat på mig. Jag visste inte vad jag skulle göra, jag blev alldeles stel. Tillslut bryter hon tystnaden med: ”Upp och hoppa, följ med här”. Jag reste mig upp och följde henne smygandes till mitt och min flickväns sovrum. Hon går fram mot mig, kysser mig och ja… Resten kan ni ju räkna ut. Jag kunde helt enkelt inte stå emot. Så de resterande 9 dagarna och 8 nätterna hade vi sex, säkert 3-4 gånger per dag och bara njöt. När min flickvän kom hem pratade ingen av oss om händelsen och det var som om det aldrig hade hänt (bortsett från mina fantasier att få göra om det).

Kort därefter flyttade hon ut ur vår lägenhet och jag har inte träffat henne sedan dess. Jag tänker på det här varje dag och mitt samvete tar kål på mig. Ska jag berätta om detta för min flickvän? Jag känner mig så äcklig som gjort såhär mot henne, samtidigt som jag är rädd för att förstöra hennes relation till hennes syster. Detta kan ju splittra en hel familj! Att jag kommer att förlora min flickvän, är jag beredd på. Jag älskar henne, men att jag ens gjort detta mot henne visar att jag inte är värd henne. Men jag vet inte om jag kommer kunna leva med tanken att jag splittrat en hel familj. Ska jag kanske bara lämna henne, säga att jag tröttnat, istället för att berätta som det är?

Snälla Flashback, hjälp mig!
Citera
2010-09-30, 21:23
Medlem
dekanmis avatar
Ajfan, ingen lätt sits det där du. Jag förstår ditt dilemma... Att berätta om hela grejen med systern kan ju ställa till det rätt rejält med hela familjen... Samtidigt så skulle jag kanske oroa mig för att det kommer fram om du dumpar flickvännen utan någon egentlig anledning. Kanske systern då kommer krypandes fram och berättar om det när din flickvän gråter ut hos henne och inte förstår varför du gjort slut?

Aah, fyfan. Du har verkligen satt dig i skiten.

Edit: Jag tycker att du ska prata med systern om saken!
Citera
2010-09-30, 21:27
Medlem
gottmospahedens avatar
Känner igen historien, vet inte om det är just den jag läst på flashback innan dock.

Men det spelar ingen roll.

Jag tycker att du INTE ska säga till din flickvän. Du kommer förstöra ditt eget förhållande och systrarnas (och säkert skapa spänningar i släkten). Du fick leka av dig, that's it.

Blir skuldkänslorna för stora så berätta vad ni gjort, varför ni gjorde det och försök få din flickvän att du trots allt älskar henne och att du ångrar dig. Sen kan det ju gå hursomhelst..
Citera
2010-09-30, 21:28
Medlem
tantvrists avatar
Tough shit.

Tycker du ska prata med hennes lillasyster innan du gör något, trots allt är hon din flickväns syster och har faktiskt ett ansvar på sig.
Vad som än händer så lär du splittra din flickväns familj, så prata först med lillasystern och sen med din flickvän. Hon har inte förtjänat att gå ovetandes om detta.
Citera
2010-09-30, 21:36
Medlem
Jag tycker det ska få rinna ut i sanden.
Citera
2010-09-30, 21:36
Medlem
låtsas som att inget har hänt och get over it...
Citera
2010-09-30, 21:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dekanmi
Jag tycker att du ska prata med systern om saken!

Då riskerar jag att förlora henne, vilket jag verkligen inte vill. Min magkänsla säger att hon skulle börja gråta för sedan bli jävligt arg och besviken på mig. Samtidigt vill jag inte separera min flickvän och hennes systers relation. Jag vet faktiskt varken ut eller in, så snälla. Jag behöver verkligen alla råd och tips jag kan få.
Citera
2010-09-30, 21:38
Medlem
Herrtrosas avatar
Du har sannerligen trampat i din egen skit

Har du möjlighet att tala med hennes lillasyster så gör det, ni är två om den här saken och du ska inte behöva bära på allting själv. I annat fall får du välja mellan pest eller kolera - att berätta om det och ta konsekvenserna för ditt handlande, eller fortsätta relationen och låtsas som det regnar.

Alternativ tre är att du bara lämnar henne. Vad svider minst?
Citera
2010-09-30, 21:40
Medlem
micaeles avatar
Håll tyst om det. Nu har du haft ditt lilla roliga - och din flickvän har garanterat haft sitt lilla roliga under tiden då hon var borta med väninnorna, som det så vackert heter.
Citera
2010-09-30, 21:41
Medlem
Maximus23s avatar
Sanningen kommer alltid fram för eller senare... (livserfarenhet )

Berättar du det kommer det tära på systrarnas relation, jag tycker du ska prata med lillasyrran först och främst. Men om du nu är säker på att du KOMMER dela ditt liv med din tjej, så tycker jag inte att du ska berätta det, man gör snedsteg i livet.. Men valet är ditt.. bita i det sura äpplet eller vänta ut det hela.
Citera
2010-09-30, 21:43
Medlem
dekanmis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Porrboll
Då riskerar jag att förlora henne, vilket jag verkligen inte vill. Min magkänsla säger att hon skulle börja gråta för sedan bli jävligt arg och besviken på mig. Samtidigt vill jag inte separera min flickvän och hennes systers relation. Jag vet faktiskt varken ut eller in, så snälla. Jag behöver verkligen alla råd och tips jag kan få.

Hm, men om du pratat med systern så kan ni ändå komma fram till något? Ni kanske tillsammans kan bestämma hur ni ska göra? Jag vet inte. Hela situationen är ju jävligt komplicerad, men jag tycker ändå att du ska kontakta systern. Att inte prata om det som har hänt känns ju jävligt konstigt på något sätt.

Nej, jag tycker bestämt att du ska prata med systern! Om du nu ska berätta för din flickvän, kan det vara bra om systern är med på noterna så att det inte bara kommer som en käftsmäll. Och om du väljer att inte berätta det (eller lämna henne utan att ge en anledning) så är det också bra om systern är med på noterna så att det inte kommer fram senare.
Citera
2010-09-30, 21:49
Medlem
Om du fick ångest av att bara FANTISERA om henne så vill jag gärna veta hur stark den var efter du stånkat henne under ett gäng dagar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in