2010-10-01, 10:01
Bannlyst
Hon har nog gjort värre saker mot sig ska du se.
Citera
2010-10-01, 10:18
Medlem
Somatons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blablablu
Du måste berätta för din flickvän oavsett hur jobbigt det än är.

Ehh... varför det?

Citera
2010-10-01, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrnemtrix
Vill du leva vidare med denna tjej så yppa inget. Systern kommer till 99% att vara tyst om detta om deras familjerelation är bra.

Du kommer över ångesten...tro mig, men det kan ta ett tag.
Grisigt gjort....svar ja men det man inte vet har man inget ont av.

Frågan är hur pass mycket man tycker om sin syster om man knullar hennes pojkvän.
Citera
2010-10-01, 10:24
Medlem
DoktorKubiks avatar
Om detta är sant sitter du onekligen i skiten. Dock håller jag inte med om att det du gjort var ett "misstag" - Ett misstag är en enstaka händelse man ångrar. I ditt fall handlar det om "3-4 gånger per dag i åtta dagar". Det du hade var således en affär med din sambos syster. Om vi, för diskussionens syfte, antar att din tjej är så bra som det verkar, utefter hur du talar om henne, så håller jag absolut med om att du inte förtjänar henne.

Som många andra har sagt, tala med damen du hade affären med och se hur hon ser på det. Har du "tur" kan ni komma överens om att aldrig berätta för tjejen, så får du dra till med något i stil med att du ej längre är kär i henne (ditt ex), eller att du "bara behöver tid för dig själv att vara fri", och sen leva med ångesten. Tjejen förtjänar inte att få både sin syn på förhållandet såväl som familjen förstört av att du och systern inte kan hålla era köttsliga lustar tyglade, även om sanningen normalt sett är att föredra. Det finns trots allt en gräns för vad en människa kan hantera, och risken är att du har passerat den.
Citera
2010-10-01, 10:29
Medlem
Rubarth23s avatar
Berätta inte, kommer bara ställa till det rejält. Du lär sakta men säkert glömma vad som skett och sen är det inget mer med de. Försök dock motstå att knulla henne igen om chansen dyker upp, det förbättrar ju knappast saken
Citera
2010-10-01, 10:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Porrboll
Snälla Flashback, hjälp mig!

Så länge din flickväns syster håller tyst, så har inget av det du berättat hänt. End of story.
Citera
2010-10-01, 10:45
Medlem
First of all, du är inget svin som du i början av inlägget skriver. Tvärtom en förebild för många som bara tänker tanken men aldrig gör slag i saken (oavsett vad det gäller).

Gör såhär: Bilda familj med din flickvän, fortsätt vänsterprassla med syrran och så småningom kan du bilda en andra familj med syrran. På så sätt får du 2 familjer och massa ungar. Det blir säkert rätt stressigt med 2 familjer så det finns verkligen ett behov av en älskarinna..mest för att du ska palla med...forska lite i om de har någon yngre kusin som du kan dra över

Sedan kan jag bara rekomendera att byta ut rödvinsflaskan mot lådvin :mer är alltid bättre!!!

Om det du skriver stämmer så tycker jag att du gjort något fantastiskt. Det var ju även syrran som tog initiativet att gå in i sovrummet vilket tyder på att hon gått i samma tankar som du..det är snarare hon som gör ett moraliskt fel gentemot sin storasyster. Dumpa tjejen och kör vidare med syrran kanske?
Citera
2010-10-01, 11:00
Medlem
BillTheButchers avatar
Deny 'til you die.
Citera
2010-10-01, 11:01
Människor som låts drivas av sin sexualdrift...

Har dagens människor verkligen ingen disciplin eller kontroll över sina beteenden? Berätta, innan systern för fnatt. Sen gå vidare.. Primitiva djur. Som tjejen innan i tråden berättade hur hon slätat av sin pojkväns bästa kompis... Med pojkvännen i rummet bredvid? Vad fan?!
Citera
2010-10-01, 11:02
Medlem
dude manup och berätta inget för din brud.
kom överens med syrran om att ni båda ska glömma det som har hänt.
Att du får ångest visar bara att du är en normal männsika, alla gör vi misstag.
Om du verkligen älskar din tjej så mycket som du skriver så är det värt att vakna upp kallsvettig mitt inatten ett tag. Men som många andra skriver snacka med syrran.

Good luck dude!
Citera
2010-10-01, 11:04
Medlem
dekanmis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuff datakille
Jag fattar inte detta? Du tänker alltså fortsätta träffa systern. Trots all ångest du har?

Störd i huvet?

Och som någon annan nämnde, din flickvän var ju borta på en resa med tjejkompisarna. Vad tror du hände där?

Han ska ju träffa systern och prata med henne om det som hänt för att försöka råda bot på sin ångest och bestämma sig för hur han ska göra!
Citera
2010-10-01, 11:05
Medlem
mutations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mantiX
Jag tycker det ska få rinna ut i sanden.

Absolut, du får prioritera det du tycker är viktigast.
Om du är ärlig och berättar om händelserna för din flickvän så kommer hon garanterat lämna dig. Det hade iallafall vilken normal tjej som helst gjort.
Är det värt det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in