2010-09-27, 18:57
Medlem
Roxanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coffe_K4n0n
Saxat från sidan:

"Skytten är ett glödande stjärntecken och den är full av passion och älskar att utforska. De är utmanande och gillar att ha kul. Försök inte avskärma en Skytt, de är klaustrofobiska och behöver utrymme. De är vilda, passionerade och äventyrliga älskare/älskarinnor. Men det finns en annan sida av Skyttens natur, är de för länge med en och samma partner blir de uttråkade slutligen och vill därifrån. För dem är sex kul, men som i sport måste de prestera för att vinna. "

Mitt svar: http://www.youtube.com/watch?v=WrjwaqZfjIY

Du är en dålig skytt helt enkelt!
Citera
2010-09-27, 19:04
Medlem
Coffe_K4n0ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roxana
Du är en dålig skytt helt enkelt!

Måltavlorna jag har skjutit på håller nog inte med dig.

Men allvarligt talat, jag väljer att tolka såna där beskrivningar med rätt kritiska glasögon på. För här är grejen med framgångsrika astrologiska påstående: Tricket är att få beskrivningen att låta så lättsmällt, smickrande och bra som möjligt, oavsett stjärntecken.

Det gör att individer (oavsett stjärntecken) gärna vill känna igen sig i påståendena som görs, och har astrologen ifråga varit riktigt smart så har denne även inkorporerat många intetsägande påståenden som i princip kan gälla alla människor.

Så när jag läser beskriviningen som fan läser bibeln så kan man egentligen bara utgå ifrån att skyttar är som någon sorts stereotypisk Barney Stinson kopia, och det är inte jag. Även om jag kan vara sjukt passionerad över mina intressen, och även sex med. Men det förutsätter att det finns en lämplig person att projicera denna passion till...
Citera
2010-09-27, 19:16
Medlem
Roxanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coffe_K4n0n
Måltavlorna jag har skjutit på håller nog inte med dig.

Nu blev det intressant & mysigt. Vad är det för vapen du har?
Citera
2010-09-27, 19:38
Medlem
Coffe_K4n0ns avatar
Citat:
Nu blev det intressant & mysigt. Vad är det för vapen du har?

Det är off-topic så jag tar det i PM istället.
Citera
2010-09-28, 00:26
Medlem
Jensofswedens avatar
Passar bra med: Jungfrun, Skorpionen och Stenbocken.
Passar dåligt med: Lejonet, Vågen och Skytten.

Så damer, ställe er i kö om ni har rätt stjärntecken

Edit: Öhh nästan alla damer jag varit med har varit de jag passar "dåligt" med. Astrologi
Citera
2010-09-28, 02:53
Bannlyst
Citat:
En variant av sammanställd lista:

http://www.tarotguiden.com/stjarntec...%C3%A4rntecken

Är kräfta och det där stämmer lite skrämmande väl.. Fast absolut inte till 100% då jag skiter fullständigt i kärlek.
Citera
2010-10-04, 16:22
Medlem
Silverridges avatar
Citat:
Ja jag vet inte, tror han gillade mer "girl next door"-stilen. När han tex kom hem på kvällen och jag satt på sängkanten som en present i platåstövlar så tyckte han att jag gav honom prestationsångest. Och när det gällde underkläder till mig så tyckte han att enkla, minimalistiska modeller var finast medans jag vill ha alltifrån spets & rosetter till lack & nät.
Ja det är ju tveklöst hans förlust! Om det hade hänt varenda dag så hade ju sannolikt spänningen i det försvunnit men i övrigt så låter det som ett utomordentligt tilltag tycker jag
Citera
2010-10-04, 19:36
Medlem
Dawlishs avatar
Det där med kräftor är lite klurigt. Min är kräfta och han stämmer till 100% vad gäller precis allting förutom sex. När det gäller sex, då blir det mest mjaaa..... vilket är väldigt konstigt med tanke på att jag är jungfru och vi borde klicka på alla plan.

Men det är astrologi det.
Citera
2011-11-25, 22:58
Medlem
MissMars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onsdagsbarn
Alla har grymt sex med en skorpion...

hehe inte jag. Skorpion sex är medelmåttigt för min smak... inte alls lika spännande som böckerna får det att låta som. Jag hade en Skorpion pojkvän och några skorpion väninnor som äcklades av analsex och bondage. Visst, Mars (passion&krig) och Pluto (döden&sex) är Skorpionens härskarplaneter, men aspekterna bland planeterna är viktigare. Dessutom är Skorpionen en av de vanligaste stjärntecknen enligt olika studier. Nothing special folks!
Själv har jag Mars, Pluto och Månen i konjunktion, under samma tecken, vilket tydligen har mera kraft än Skorpion/soltecken.

Vattumän är de sexigaste varelserna i mina ögon, både män o kvinnor. Jag har Vattumannen i mitt 7e hus och vi attraherar varandra lik magneter. Så ingen överraskning där.
Tvillingar är superkåta och jag gillar att ha sex med dem.
Jungfrun är inte heller så pjåkig. Alla jordtecken är sensuella och presterar bra.
Fiskmän är superfina och sexiga.

Astrologi är komplicerat. Ditt soltecken är inte ens 1% av din astropersonlighet. Kolla på månen, Venus, Mars och aspekter. Den här sajten kan räkna ut det åt dig
http://www.0800-horoscope.com/birthc...p#.TtAPN2MUq7s
Citera
2011-11-25, 23:11
Medlem
MissMars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av popcorn.ekorre
Jag är lejon. Hur är lejon som person och vem passar dom ihop med.

Du passar bäst ihop med de stjärntecknen som du har i ditt 7e, 5e och 11e hus. Det kan du få fram på den här sidan http://www.0800-horoscope.com/birthc...p#.TtARWWMUq7s

Traditionellt sett:
- Luft tecken (Våg, Tvilling, Vattuman) passar bäst med Eld tecken (Lejon, Vädur, Skytt)
- Jord tecken (Oxe, Jungfru, Stenbock) passar bäst med Vatten tecken (Skorpion, Fisk, Kräfta).

Lejon killar passar bäst ihop med Vågen, Kräftan och Skorpionen.
Lejon tjejer passar bäst med Vattumän (#1), Vädur, Tvilling och Skytt
Citera
2011-11-26, 12:36
Medlem
Skorpion sex har man provat. Jag själv är skorpion och hittade en skorpion man.
Det var hiskeligt tråkigt sex från hans sida, jag fick säga åt honom vad han skulle göra och det blev aldrig sådär hett och passionerat, trots att han sedan tidigare hade haft fler sexpartners än mig. Uthållig var han väl men det hjälper inte om inga initiativ tas till att vara lite hårdhänt och bara köra vaniljsex.
Sex i timmar blev det dock och ibland kände jag för att avbryta pga tråkigheten men jag lät det passera.
Jag gillar att bli dominerad och hårt sex ska det vara. Nyfiken på det mesta, vill gärna att det ska göra lite ont.. Att det ska höra till mitt stjärntecken är bara båg av folk som förväntar sig att det ska vara på ett visst sätt.
Eller finns det ännu en aspekt - Att en skorpion aldrig kan tillfredställa en skorpion?
ni som "kan" detta med astroligi kan ju förklara varför det inte blev hett sex mellan två skorpioner
Citera
2011-11-26, 12:39
Medlem
Nu när jag läste lite noggrannare i tråden så verkar det som att de flesta skorpion hanar är "kaniner" i sängen och tråkiga? Precis min erfarenhet! Någon skorpion hane som tänker försvara sig eller kan ni erkänna att ni är kaniner och egoister som bara vill pumpa utan passion?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in