Citat:
Ursprungligen postat av Blablablablabla
Du menar att killen ska kunna tolka tjejerna alltid? Ja, men det är ju så att jag ständigt ser omkring mig hur folk missförstår varandra och den som inte fattar att man måste vara väldigt tydlig när man har sex man folk man inte känner kanske inte borde ha sex för det blir nog ofta rätt konstigt. Kommer tjejerna tidigare pojkvänner att förhöras?
Enligt Ardin, Aniska m fl så kan inte kvinnor realisera sina egna beslut. De måste ha hjälp av sin partner. En kvinna sänder, enligt dem, signaler som en man med korrekt attityd (gentleman) direkt svarar på och följer.
Det handlar en svensk generation kvinnor som fått det itutat i sig att de aldrig kan ha fel, aldrig kan känna fel - för vem kan egentligen säga att någons känsla är fel? Ingen.
Om Ardin är ledsen så är hon ledsen, om hon är lycklig så är hon lycklig, om hon känner sig kränkt så ÄR hon kränkt, om hon känner sig diskriminerad så ÄR hon diskriminerad och om hon känner sig våldtagen så ÄR hon våldtagen.
Sex blir, precis som du säger, ibland mycket konstigt. Om jag fått lära mig att något jag känner aldrig kan vara fel så skulle jag också anklaga tjejerna jag legat med för de missförstånd som uppstått.