Resultat: Skumt eller inte?
Skumt
77,60%
4021 röster
Inte skumt
22,40%
1161 röster
2010-08-27, 20:18
Medlem
Janemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Callas
Jo, det är presskontakten Anna.
Men snälla, det är ju inte i första hand henne vi behöver leta efter på filmklippen!

Din blondin var i profil i slutet av filmen, men väckte inget synminne hos mej
Citera
2010-08-27, 20:18
Medlem
Mayitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Janeman
Fortfarande, 5 timmar efter Exp. publicering av överklagan är fortfarande AB, DN, SvD, GP och Sydsvenskan tysta.

Historian vill tydligen inte återtända.

Det är inte så konstigt. Begärda överprövningar av advokater brukar rankas som så partiska att det är meningslöst att referera till dem. Det borde gälla detta i högsta grad.

Claes Borgströms utspel är väldigt genant - han har lusläst, kollat i förarbetana och funderat och kommit fram till våldtäkt i två fall. Jag menar, våldtäkt även i Anna Ardins fall som hittills handlat om ofredande eller maximalt sexuellt ofredande. Det stinker.
Citera
2010-08-27, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mayito
Det är inte så konstigt. Begärda överprövningar av advokater brukar rankas som så partiska att det är meningslöst att referera till dem. Det borde gälla detta i högsta grad.

Claes Borgströms utspel är väldigt genant - han har lusläst, kollat i förarbetana och funderat och kommit fram till våldtäkt i två fall. Jag menar, våldtäkt även i Anna Ardins fall som hittills handlat om ofredande eller maximalt sexuellt ofredande. Det stinker.

Men det gäller inte Expressen och Annas kompisar där .... för expressen har sålt ut sin lojalitet till Anna Ardin
Citera
2010-08-27, 20:21
Medlem
Jag undrar om inte brunetten här är SW?
http://www.youtube.com/watch?v=pAYz0heybOY#t=6m01s
Citera
2010-08-27, 20:21
Medlem
Skidaddles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FulAgent007
Men det gäller inte Expressen och Annas kompisar där .... för expressen har sålt ut sin lojalitet till Anna Ardin

Det handlar inte om Ardin, utan om Niklas Svensson. Dom måste ju stödja hans story, nåt annat går helt enkelt inte för sig...
Citera
2010-08-27, 20:29
Moderator
Siegfrids avatar
Citat:

SW är inte brunett.
Hur är det, har vi fastställt att SW = T20/T26?
Har en bild som jag tänkte lägga upp i så fall, men vill inte att oskyldiga ska drabbas.
Citera
2010-08-27, 20:30
Medlem
Janemans avatar
Citat:

Stämmer inte speciellt mot denna http://www.free-range.org.uk/images/images/30138.jpg , bl.a hårlängd och ögonbryn
Citera
2010-08-27, 20:30
Medlem
Callass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raticid
2. Hypotesen om "SW" (jo jag hann se inlägget med namn & födelsedata) som T20 -- hur mycket substans finns det där? Är det helt draget ur röven eller finns det något mer som pekar däråt än bara ett "W" i en brittisk tidning? ("Miss Wikileaks"?)

Angående T-20 anser inte jag att det finns tillräckligt mycket info i media för att knäcka vem hon är. Samtidigt borde det finnas många i kretsarna runt de som ordnade/besökte seminariet som vet...

Vissa i tråden har låtsats som att de inte vill outa T-20 men har ändå ideligen droppat ledtrådar.

I NYT hade det stått att "she is an artist" och efter en del dividerande om det kunde innebära sångare, musiker eller konstnär kom någon plötsligt på att det måste betyda filmare/fotograf.

https://www.flashback.org/sp25058592

I den vevan började det också cirkulera pm med: "Kan det vara Sofia Wilén kanske?"

Mycket längre än så har vi nog inte kommit... men var och en får väl värdera den info vi trots allt har?
Citera
2010-08-27, 20:31
Moderator
Siegfrids avatar
Märkligt. Den bild jag har visar en helt annan hårfärg (blond) och är tagen enface så det är svårt att se om det är samma person.
Citera
2010-08-27, 20:32
Medlem
Anonymares avatar
Citat:

Varför skulle det stinka att en försvarsadvokat anser att det är våldtäkt? Jag tycker att det stinker när folk försvarar ett unket beteende från Assange.
Citera
2010-08-27, 20:32
Medlem
Citat:
Nej, hade detta varit omvända könsroller hade det varit fullt tryck på feministerna. Detta - suck - bevisar även för trollen Anna Ardins professionella status här - och hon knullade med Julian Assange.

Jag för min del är inte övertygad om att AA fått kuk av JA, eller för den delen av någon annan karl på flera år, om någonsin. Rabiatfeministisk svada är totalt avtändande.
Citera
2010-08-27, 20:34
Medlem
Skidaddles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonymare
Varför skulle det stinka att en försvarsadvokat anser att det är våldtäkt? Jag tycker att det stinker när folk försvarar ett unket beteende från Assange.

Så, vad är det för unket beteende vi pratar om? Kan du ge några konkreta exempel? Det enda jag har hört om "svinet" är att han har svårt att ta ett nej. Men det säger ju ingenting, så ge mig nåt konkret, handfast, som verkligen har hänt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in