Citat:
Ursprungligen postat av opensecret
Assange heter han, inte Assman. Inte kallas Anna för FittAnna eller HorAnna. Sen tror jag ni både har en väldigt kvinnlig syn på sexet. Speciellt i ett OnS som detta är. Som kille om jag börjar ett OnS och känner att tjejen är rätt ointresserad och inte "kommunicerar" så stör det mig faktiskt inte så mycket att jag vill avbryta sexet. Tydligen måste man vara kille för att kunna förstå detta. Det är ett OnS, ingen flickvän!!! Ibland blir det bra, ibland dåligt.
Min erfarenhet att när en tjej klagar på dåligt sex så handlar det inte om att det inte blev som man fantiserade eller att man inte fick orgasm utan att det gjorde fysiskt ont, skitont! För in en batong i röven lite oförsiktigt, så förstår du vad jag menar.
Ibland känns det som att en del män underskattar hur jävla känslig en vagina är, även inuti. Skillnaden i känslighet mot anus är inte så jävla stort faktiskt. Och då kanske du förstår att man kan inte bara "ställa upp" och köra på om sexet känns fel....det blir ju självpålagd tortyr!