Citat:
Ursprungligen postat av t01
Som jag förstår det så drivs ''Bussnack'' av en ideell förening, så om man har synpunkter på hur deras forum sköts så är det väl bara att gå med i föreningen och framföra sina åsikter på årsmötet eller genom någon skrivelse.
Men visst, det är ju lättare att sitta på FB och grina ut (dagisnivå för övrigt)

Ja det är lättare att
grina ut på FB eftersom det finns möjlighet att få sin röst hörd här medans den är obefintlig på Bussnack.
Dessutom dagisnivå??
Bara för att man skriver vad man tycker om ett annat forum så behöver det inte betyda att man gnäller vilka många tror, jag försöker att föra upp detta på en acceptabel resonemangsnivå.
Men jag förstår att många tycker att om man inte håller med så gnäller man då skulle man ju aldrig kunna föra en konversation om allting emot kallades för gnäll.
Dessutom så vet jag att Bussnack går under Svenska omnibusföreningen och att Bussnack är en del av föreningens verksamhet men vi får inte glömma att den ändå är öppen för alla inte bara för betalande medlemmar på Omnibusföreningen.
Många av medlemmarna är ju ändå medlemmar i Bussnack och inte o SVOF gör forumet till en del endast för betalande medlemmar i SVOF så fär vi ser hur många som blir kvar.
Jag har fått flera mail från medlemmar på Bussnack som skriver och håller med mig men som inte vågar sticka ut för rädslan att bli avstängda.
Frågan är ju då om man i ett forum ska behöva känna så? medlem i SVOF eller ej.