Är det någonting man kan dra lärdom av ur tråden är att Blöj-Bosse var en fullständig odåga som fuckade upp psykvården i vårt kära land och allt annat än kapabel till att ens ta hand om sig själv. Behöver det ens nämnas att han indirekt tog livet av sin fru?
Skrattretande att han i en intervju i Aftonhoran sa att sådana som Mijailo kom undan för lätt. Ja du, alko-Bosse! Hade ni sossar inte haft en sådan missriktad omtanke till dårar och kriminella hade det inte hänt! Du trodde aldrig att din sinnessjuka politik en vacker septemberdag skulle drabba även er samhällsupplösande sossepack? Hur många oskyldiga människor har inte fått sätta livet till tack vare alkis-Bosses experiment med psykvården?
Vissa hycklare har visserligen reagerat på att man vågar kritisera ett ruttet politikerarsle, ehuru det rör sig om något så heligt som en sossepolitruck som nyligen trillat av pinn. Men har ni haft en syster och/eller flickvän som tagit livet av sig eller varit i närheten av det(tack vare socialdemokratiska flumskolan samt familjeupplösande politik),
samtidigt som psykologsvinen varit för upptagna med att spela golf eller helt enkelt varit överbelastade, så beror det på denna gargantaua och hans kumpaner. Generaldirektör i Regeringskansliet. Inte ens Caligula hade skänt honom den värdigheten! Jag skiter i att han bar slips. Respekt är det sista denna nolla till apparatchik förtjänar. En beslutsfattare som lekte Gud men som senare trampade i skiten bokstavligt talat.
En liten film ur Bos vardag:
http://www.youtube.com/watch?v=CTS8HKESSlE
Citat:
Ursprungligen postat av Chelo
Vem är störst och vackrast i skogen? Jo-ho! Bo Ko!
Citat:
Ursprungligen postat av Mikaeldwight
Såg gubben på en krog på nedre södermalm igår, jävligt tragiskt.
Jag vill inte slänga skit på folk som har det taskigt men, som flashbackare med info kan jag säga att han gick med kryckor och hadde skitit på sig.
Med om tanke blev han serverad öl efter att krögaren lagt ut lite skyddande trasor på stolen.
Vem fan kan klandra någon egentligen för att bli bruten efter vad som hände ?
Fysiskt såg han ut son 70-80 bast, vet inte hur gammal han är, nästa gång ska jag fan snacka med honom.
Vem är väl bevandrad och mogen? Jo-ho! Bo Ko!
Citat:
Ursprungligen postat av Torpedulla
Denne man ÄR mediakåt. Jag vet inte om ni var torra bakom öronen då Anna Lindh dog, men då svassade han runt och fjantade sig i medierna på ett ICKE hälsosamt sätt. När Anna var i Rom och lekte med de stora elefanterna i världspolitiken ringer hennes barn mitt under mötet och frågar var gympakläderna är....... Själv sitter den late, inkompetente, avdankade, alkoholiserade, oduglige, landshövdingsfan i Nyköping och rullar tummarna. Fy fan.................................!!!
Bo är sina vänner så trogen, klarar vart problem!
Citat:
Ursprungligen postat av halvsvenne
Bara att läsa mellen raderna i Excessen
http://www.expressen.se/Nyheter/1.18...e-efter-mordet
"Bo Holmberg hade svårt att gå vidare efter mordet"
"Jag upplevde honom som väldigt ensam"
"De sista gångerna jag träffade honom andades det mycket ensamhet"
Han dog inte av naturliga orsaker uppenbarligen
Vem kan dingla i repet på logen? Jo-ho! Bo Ko!