• 2
  • 3
2009-03-23, 21:00
Medlem
Telefonkiosks avatar
Mitt verkar ha löst sig nu trots allt, det kan ha med överhettning att göra då det förekommigt under väldigt stor stress.
Citera
2009-03-24, 21:18
Medlem
TheHeretiCs avatar
.

Citat:
Ursprungligen postat av Telefonkiosk
Mitt verkar ha löst sig nu trots allt, det kan ha med överhettning att göra då det förekommigt under väldigt stor stress.

Härligt, hoppas d funkar fint nu! ; )
Citera
2010-01-01, 15:32
Medlem
pubisboys avatar
*bump*

Har dragit med samma problem länge och testa alla möjliga utvägar utan framgång.
Nån som vet om det här problemet finns i Windows 7 också eller om det är avhjälpt?
Citera
2010-01-01, 17:30
Medlem
MrHankys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pubisboy
*bump*

Har dragit med samma problem länge och testa alla möjliga utvägar utan framgång.
Nån som vet om det här problemet finns i Windows 7 också eller om det är avhjälpt?

Att avinstallera via enhetshanteraren och avbryta windows automatiska installation vid start var det ända som hjälpte mig iaf..
Citera
2010-01-03, 10:11
Medlem
pubisboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrHanky
Att avinstallera via enhetshanteraren och avbryta windows automatiska installation vid start var det ända som hjälpte mig iaf..

ok, ursäkta en noob-fråga, men vart hittar jag inställningen för att stänga av den automatiska uppdateringen?
Citera
2010-01-03, 13:40
Medlem
MrHankys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pubisboy
ok, ursäkta en noob-fråga, men vart hittar jag inställningen för att stänga av den automatiska uppdateringen?

Jag avbröt bara processen när den startade efter omstart.
Citera
2010-01-03, 13:46
Medlem
Kights avatar
kontrollpanelen > Security
Citera
2010-01-03, 18:33
Medlem
Har exakt samma problem med mitt 5750, detta inträffar endast då datorn står och då jag i princip inte gör något annat förutom surfar. När jag spelar eller dylikt så har det aldrig inträffat. Knepigt problem detta. För det kan ju inte bero på värme? Eller?
Att tillägga är att jag kör Vista Ultimate 32.
Citera
2010-01-03, 18:38
Medlem
MrHankys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crille631
Har exakt samma problem med mitt 5750, detta inträffar endast då datorn står och då jag i princip inte gör något annat förutom surfar. När jag spelar eller dylikt så har det aldrig inträffat. Knepigt problem detta. För det kan ju inte bero på värme? Eller?
Att tillägga är att jag kör Vista Ultimate 32.

Och det hjälper inte att avinstallera via enhetshanteraren?
Citera
2010-01-03, 20:39
Medlem
Kights avatar
Mitt gammla kort slutade svara när det blev för varmt funkade mycket bättre med bordsfläkt(in i datorn) och öppet fönster.

Men detta är ju inte ovanligt om nätagget är för klent eller man glömt sätta i en av "extra" sladdarna (6 pin lr 8 pin) i gfx kortet. kolla så erat nätagg fortfarande presterar bra de blir sämre med åren. om nu någon har problem fortfarande.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in