2009-07-28, 23:38
Medlem
Masingas avatar
Jardel va ju även en jäkel i Galatasaray där han hjälpte de vinna Uefacupen.
Citera
2009-09-03, 13:01
Medlem
von_Ss avatar
Kingson eller vad han hette som stod i hammarby för några år sedan och gjorde det bra? Sedan gick han till Portsmouth eller nåt sånt och Hammarby bjöd på tidernas fars med Hellström jr och Benny Bög i mål. Den ena sämre än den andra. Men vad hände med Richard(?) Kingson?
Citera
2009-09-03, 13:08
Medlem
whus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av von_S
Kingson eller vad han hette som stod i hammarby för några år sedan och gjorde det bra? Sedan gick han till Portsmouth eller nåt sånt och Hammarby bjöd på tidernas fars med Hellström jr och Benny Bög i mål. Den ena sämre än den andra. Men vad hände med Richard(?) Kingson?

Han gick inte till Pompey utan till Birmingham men nu i Wigan
Citera
2009-09-03, 13:15
Medlem
Bingy Bunnys avatar
Vad hände med fimpen?
Citera
2009-09-03, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zehcnas
Vad fan har Real med Reyes förfall att göra?

Reyes gick från succesäsong i Sevilla till flopp i Arsenal, Arsenal LÅNADE ute Reyes till Real (mot baptista). Reyes spelade en säsong och åkte sedan tebax som avtalat. Sen vad Arsenal gjorde med honom har Real inget att göra med.
Minns jag rätt så hoppade han in för Beckham i sista omgången och sköt Real till titeln?

Tråkigt att det inte gått bättre för honom.
Citera
2009-09-03, 16:34
Medlem
Bingy Bunnys avatar
A. Madrid köpte Reyes och lånade sedan ut honom till Benfica med tanken att de skulle köpa loss honom men det sket sig mellan A.Madrid och Benfica angående priset ,så nu är han tillbaka i A.Madrid igen och det är tänkt att han ska spela för den klubben nu.
Citera
2009-09-04, 14:32
Medlem
backluras avatar
Van det Meyde
Kily Gonzalez
Mendieta
Jerome Rothen
Giuly
Pablo Aimar
Jay Jay Okocha
Citera
2009-09-04, 14:38
Medlem
Satan i gatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av backlura
Van det Meyde
Kily Gonzalez
Mendieta
Jerome Rothen
Giuly
Pablo Aimar
Jay Jay Okocha

Mendieta la av för något år sedan. Middlesborough blev hans sista adress.
Giuly spelar sedan något år i PSG. Tror Rothen spelar där med

Aimar stack till Benfica när Zaragoza trillade ur. Tror han har varit skadad mest hela tiden.

Kily var i Argentina häromåret i alla fall.
Citera
2009-09-04, 14:46
Medlem
Sorry om jag går OT men varför existerar denna tråd? En snabb sökning på google och man har svaret?
Citera
2009-09-04, 15:31
Medlem
zzwampens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spruttis
Sorry om jag går OT men varför existerar denna tråd? En snabb sökning på google och man har svaret?
Jaså? Kan du hitta Buba Mbabuba från Burundi som spelade två träningsmatcher för IFK Norrköping i mitten av nittiotalet för att sedan försvinna med en lätt googlesökning?

Den gode Buba existerar inte men det är väl mest för sådana spelare kan jag tänka mig.
Citera
2009-09-04, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zzwampen
Jaså? Kan du hitta Buba Mbabuba från Burundi som spelade två träningsmatcher för IFK Norrköping i mitten av nittiotalet för att sedan försvinna med en lätt googlesökning?

Den gode Buba existerar inte men det är väl mest för sådana spelare kan jag tänka mig.

Ja, men meningen med att här fråga var Andy van der Meyde befinner sig är?
Citera
2009-09-04, 15:34
Medlem
zzwampens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spruttis
Ja, men meningen med att här fråga var Andy van der Meyde befinner sig är?
Ingen aning, inte jag som frågade vad han gör nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in