Citat:
Ursprungligen postat av namram
Trist! Men han ville ju ha ett A-kontrakt men fick det inte. Tycker ÖSK borde gett honom ett sådant.
Mmm, tycker jag också. Spelade i samma lag som honom som ung, och han var ruskigt bra redan då. Även min kusin som är lika gammal som Martin Bengtsson spelade i samma klubb. Sedan när båda var 15 eller nåt sånt, så gick dom till ÖSK. Såg ljust ut första åren, men sen gick det bara utför. Både för klubben och spelarna. Min kusin fick ett A-lagskontrakt men fick aldrig spela några matcher för A-laget, trots att han skulle ha varit en av de bättre på plan... Martin blev erbjuden ett kontrakt för att lira i ÖSK Ungdom i division 3. Han provtränade även med Åtvidaberg, men det blev inget kontrakt där. Min kusin gick till en division 3-klubb som gjorde succé direkt och från och med denna säsong är i division 2. Martin Bengtsson la av helt, möjligen efter det som hände i Italien, eller för att ÖSK behandlade honom som luft. ÖSK är en jävla skitklubb som inte kan ta hand om de talanger som finns i laget. Bojkottar från och med denna säsong ÖSK och deras superettanmatcher.