Citat:
Ursprungligen postat av Snövit
Varför då? Är det inte bättre om varje tråd ligger i det forumet som denna passar? Den här historien är inte ens i närheten av att vara så stor så att det kan skapas ett helt eget forum för den på Flashback. Skulle det göras så skulle vi ha ett nytt forum i veckan. Ett för barnläkaren och ett för arbogamorden m.m.
Jo, egentligen ska ju trådar ligga i det mest lämpliga forumet. Jag menar inte att det skulle skapas ett eget forum för detta, SÅ stort är inte detta.
Ändå tycker jag att trådar som handlar om detta bör få ligga ihop. Går det inte att välja antingen Litteratur eller Media och Journalistik, och låta två trådar vara där? När jag tänker efter skulle jag nog helst ha bara en enda tråd. Låt den svälla ut till att handla om både ditt och datt så länge det handlar om Gömdagate.
Däremot kan man plocka bort rena OT-inlägg, men det är ju inget specifikt för just detta ämne. Det görs ju överallt på FB.
Att jag engagerar mig i DENNA tråd är för att jag tycker att det var synd att det blev som det blev. Gömdagate är ingen jättegrej, men ändå hyfsat stort med potential till att kunna bli mycket större. Det hade varit kul om FB hade varit i framkant även i fortsättningen. Jag hade gärna sett att debatten levde ett tag till.