2009-01-22, 09:50
Medlem
Thubbes avatar
En snubbe i min polares klass rotade igenom sin lärares handväska när hon var borta ett par minuter under en lektion. Han hittade hennes läppstift, vilket han tog av locket på, tryckte upp i gumpen och sedan lade tillbaka det i väskan...
Citera
2009-01-22, 11:11
Medlem
marcus90_kungs avatar
Hängt upp alla stolarna i taket, någon annan fick skulden. Kastat in alla stolar och bänkar i en jättehög, sedan så skyllde vi på en lämplig person. Mobbat ut lärare tills de flesta vägrade ha vår klass. Snöbollskrig, i klassrummet. Nu i gymnasiet så är det kul att ses som en allvarlig person, så att det är lätt att komma undan utan mistanke. Men mycket mer störa grejer gjordes i högstadiet.
Citera
2009-01-22, 13:36
Medlem
rubbadubbas avatar
Purex...

Inte jag som gjorde det men jag såg det hela...

Det fanns ett laxerande medel förr som hette Purex och med lite välvilja och mindre begåvad mottagare kan man säga att det är godis, chokladliknande.

Hur som helst så stoppade en kille i sig lite purex och mitt under mattelektionen gav hans tarmsystem upp och hans gamla restprodukter rann ur kroppen. Således ställer sig kille upp och proklamerar: "Fröken... jag måste gå hem nu..." medans exkrementerna rinner nerför hans ben.

Inte snällt, men men..
Citera
2009-01-22, 19:30
Medlem
SprangdAnkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paranoix
detta är inget som JAG gjort utan som en tjej gjorde ÅT mig i klassrummet första året i gymnasiet

blev avrunkad och la satsen under bänken tro mig eller ej men jävligt kul va det

Hehe, ingen som märkte nåt?
Citera
2009-01-23, 10:41
Medlem
Uber0ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipwn
Satt längst bak i klassrummet med mjukisbyxor. Min soldat fick för sig att ställa sig upp och jag som var på skämthumör ställde mig upp och drog fram honom och slog ner kompisens vattenflaska på golvet. Fick oss ett gott skratt av det :P
Fantastiskt jag kan verkligen se det framför mig! (tänk "Schlangenmann")
Citera
2009-01-23, 12:13
Medlem
I mina ungdomsr på högstadiet föll jag för grupptrycket och ställde mig upp i en halvfull matsal och drog helikoptern med snorren. Fick höra det länge efteråt. Runkade i duchen efter idrotten med två polare i sjuan, två tjejer i klassen satt utanför å hörde allting. Det kom ut och var mycket genant. Men men. Underhållande tråd fö.
Citera
2009-01-27, 14:29
Medlem
I högstadiet så var vi några i min klass som var riktigt jävliga mot hemkunskapsläraren. Vi var allmänt störiga och lyssnade aldrig på vad hon sa vilket resulterade i tårar från hennes sida ett antal gånger. Jag brukade krossa ägg i mjölpåsarna i skafferiet i hemkunskapssalen. När läraren kokade ärtsoppa stoppade jag ner en snöboll full med grus och skit i grytan. Några spottloskor ramlade ner där också, men hon käkade lyckligt upp sin soppa. Hon slutade efter den terminen.
Vi brukade köra in spetsen på blyertspennor i låsen till lektionssalarna så när lärarna skulle öppna gick det inte. Många inställda lektioner blev det.

När en polare gick i 8an så satt han och en till snubbe längst bak i klassen. Det var knäpptyst för det var "lästimme" eller nåt sånt. Helt plötsligt drar han fram drulen och börjar banka i bänken med den. När alla i klassen vänder sig om för att se vad det är som låter stoppar han undan den och kollar ner i boken innan nån hinner se vad som pågår. Hans polare som satt bredvid viker sig av garv. Detta repeterades flera gånger men ingen förutom kompisen såg vad som egentligen hände. Eftersom hans skratt förstörde lektionerna så många gånger resulterade det i att han hamnade på en specialskola "för elever med koncentrationssvårigheter".
Citera
2009-01-27, 22:19
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychopatic
I högstadiet satt vi bakom skolans snyggaste tjej. På kemin hällde vi svavelsyra på hennes stol, vilket resulterade i en massa hål på hennes nya jeans. Sedan berättade vi för klassens nörd om vad vi gjort, o han var inte sen med att påpeka att:
-Jessica, du har hål i röven!
-Va fan, går du o glor på min röv!

Höhö.. Rövhål.
Citera
2009-01-29, 10:41
Medlem
My personal favorits

underhållande tråd när man sitter på jobbet kan jag säga.

Har nog någon historia att dela med mig om jag med.
En kompis hade varit i Cafeterian och köpt sig 1 Dr Pepper och 1 Mentospaket i blandade färger. Han går sedan in i klassrummet och sippar lite på sin DR P och tar sig en mentos, helt plötsligt säger han ganska högt rakt ut i klassrummet:
-Åhh! en gul! Nu kan jag göra min specialare!
Han tar den gula mentosen och lägger ner den i Dr Peppern, utan att tänka på vad som händer.
Det sprutar Dr Pepper över hela han,bordet och dem som stter i närheten ^^

Samma person som poppade mentosen i peppern kom försent till skolan en dag, kom in i klassrummet och fick en liten utskällning av läraren när han kom in i klassrummet.
Men det var tydligen för mycket så han peka finger till läraren och sa:
-Fuck you, im going home!

Det va historier om en polare, jag själv då...jadu minnet sviker när man röker fet ^^

Jag minns att jag slogs med en stödlärinna vi hade i sexan iaf, eller slogs å slogs...bråttades kanske är rätt ord, jag vann
Citera
2009-01-29, 10:58
Medlem
Soda_Popinskis avatar
Ja fyfan vad dumma saker man har gjort.

När jag nu läser tråden och minns vad jag själv har gjort så är det inte utan att jag skäms grovt, jag säger inför aga i skolan igen.

Fy helvete vad deprimerad jag blir av det här.
Citera
2009-01-29, 20:58
Medlem
gunt4ns avatar
I nian så hade vi en lärare som va helt borta så det hände ganska mycket på dom lektionerna. Vi fick skäll varje måndag på våran mentorstid.

Vi hade teknik så jag satte mig i ett skåp under kranen där det fanns rör till kranen och skulle vara rolig sen satte jag mig i skåpet brevid och en kompis satte sig i de skåpet med rören och sen när han skulle ut så råka han dra ut ett av rören och sen drog nån på kranen för fullt och läraren märkte inget förän hela klassrummet va fullt med vatten.

Sen har vi haft vatten krig och klättrat ut genom fönstret och sånt
Citera
2009-01-30, 13:21
Medlem
marcus90_kungs avatar
apropå vattenkranar så lämnade jag en på en gång i högstadiet, det blev vatten över hela golvet. Sedan så var det fel på fissa "fontänkranar"(såna man dricker ur) så de sprutade vatten rakt upp i taket i klassrummet, askul å busa med

En roligare grej var när vi mobbade ut en av vikarieläraren från Colombia. Vi kallade henne indianen. Till slut så började hon grina och stormade ut ur klassrummet följt av ett vrålgarv från hela klassen. 5min senare så kommer rektorn upp och drar ett gulligt "ge-henne-en-chans-tal" och frågar sedan om någon inte ställer upp på det. Självklart räckte jag upp handen och vägrade, 5min senare så orkade inte rektorn med oss och gick därifrån med garv och skällsord efter sig. rektorn var nog den vuxna person som blev mobbad mest på vår skola. Fyfan va elaka alla va mot han
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in