2008-11-28, 19:42
Medlem
Dziobeks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alprazolam_
Ja det kan nog stämma. Det var länge sen jag åt Ikto, men som jag har hört av folk; inte läkare då. Så ska det inte vara så hemskt mycket benso i Ikto, utan att det är något annat i Ikto som blockerar något i hjärnan (anti EP) som man blir flummig på.

Alkohol tycker jag man blir avslappnad av enbart på det, så det stämmer nog.
Jag tänkte mest på att man inte blir mer bensad... Inte jag iaf.

Håller med dig där att man blir inte mycket mer flöddrad med alkohol i ett iktorus. en väldig skillnad om man jämför tex xanor och ikto med boost av sprit. Man kan bli riktigt flöddrad bara man har tillräckligt med ikto. hehe sen är det en fin gräns mellan flöddrad och zombie. Just ikton är inte kul att få minneslucka på och inte ha en aning vad som hänt, just pga iktons långa verkningstid :S
Ikton har mer effekt som muskelrelaxerande+kramplösande än vad den har effekt mot ångest. Är vad jag tycker.
Citera
2008-11-28, 19:46
Medlem
Eldkvarns avatar
jaghade en ´riktig otrevlig tjacknoja, var rädd för allt,så jag sprang hem till några horsare sju på morgonen. Dom lindade in mig i filtar, satte på te och gav mig fyra tvåor somjag smälteunder munnen.... mmm...sen dess är jag kär i dessa lösviktsgodis.......
Citera
2008-11-28, 19:50
Medlem
Dziobeks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eldkvarn
jaghade en ´riktig otrevlig tjacknoja, var rädd för allt,så jag sprang hem till några horsare sju på morgonen. Dom lindade in mig i filtar, satte på te och gav mig fyra tvåor somjag smälteunder munnen.... mmm...sen dess är jag kär i dessa lösviktsgodis.......

Smaken är wunderbar på dom ja! Att inte all medicin kan vara god istället? Ikto är lite som Halstablett Light-Light
Citera
2008-12-04, 17:52
Medlem
LaPrincipessas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bangar_inte
Kickar best IV, rektalt eller att röka kickar best. Men man får inte så långvarig effekt då. Smält dom under tungan. Ikto smakar ljuvligt, borde göra en halstablett med samma smak.

Oj, menar du allvar? Jag trodde de flesta tabletter smakade som söndertuggade alvedon, dvs. äckelpäckel.

Hur gör man för att röka ikto?
Citera
2008-12-04, 18:22
Medlem
zodsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaPrincipessa
Oj, menar du allvar? Jag trodde de flesta tabletter smakade som söndertuggade alvedon, dvs. äckelpäckel.

Roches 2mg'are smakar jättelite och nästan lite uppfriskande
Citera
2008-12-04, 18:56
Bannlyst
Citat:

Jo... Det är vanligt att pillrena smakar skit men inte iktorivil!

För att röka piller så ta en tablett och 2 mynt. Lägg tabletten mellan mynten och krossa!

När du har pulvriserat tabletten så lägger du det på folie, i pipa eller liknande och tänder på!

Att ikto är gott att röka är ett stort plus
Citera
2008-12-04, 20:20
Medlem
LaPrincipessas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zniffe
Jo... Det är vanligt att pillrena smakar skit men inte iktorivil!

För att röka piller så ta en tablett och 2 mynt. Lägg tabletten mellan mynten och krossa!

När du har pulvriserat tabletten så lägger du det på folie, i pipa eller liknande och tänder på!

Att ikto är gott att röka är ett stort plus

Smakade ikto 0,5 nu och de smakade nästan ingenting och absolut inte illa. Ska nog köpa en pipa men måste man inte blanda ut med tobak eller nåt för att få fyr på det?
Citera
2008-12-04, 20:51
Bannlyst
Citat:
Smakade ikto 0,5 nu och de smakade nästan ingenting och absolut inte illa. Ska nog köpa en pipa men måste man inte blanda ut med tobak eller nåt för att få fyr på det?
Det behövs inte, går att röka som det är

Dock är det inte helt fel att blanda ut med lite brass, då blire en mysig pipa
Citera
2008-12-04, 20:54
Medlem
Jungles avatar
Citat:

Går alldeles utmärkt att röka det på folie, tycker det är bättre än pipa.
Citera
2008-12-04, 21:09
Medlem
LaPrincipessas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jungle
Går alldeles utmärkt att röka det på folie, tycker det är bättre än pipa.

Hur gör man det då? Haha, ni får ursäkta mina noobiga frågor
Citera
2008-12-04, 21:35
Medlem
Jungles avatar
Citat:
Hur gör man det då? Haha, ni får ursäkta mina noobiga frågor

Krossa tabletten och smula över på en bit folie (ca 1/2 A4) strö ut det över hela folie biten och elda under och sug in med ett rör (av folie, papper elr nått sånt).
Citera
2008-12-04, 21:36
Medlem
Cautions avatar
Vad är det för skillnad på att röka och äta tabletterna? Blir det intensivare men kortvarigare rus om man röker dem?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in