2008-09-09, 02:43
Medlem
Eldkvarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zniffe
Jag smälter ikto 2mg och mmmm

En uppfriskande mintsmak sprids i min mun

der är nåt jävlihgt speciellt med ddom raxharba, efetetsim dom är så gods sånborde ddom juvara bnytttiga, iom dy spelar trummor så tycker hag att du ska skicha ett pm så lirar vi brider
Citera
2008-09-09, 05:25
Medlem
J.Boozes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eldkvarn
der är nåt jävlihgt speciellt med ddom raxharba, efetetsim dom är så gods sånborde ddom juvara bnytttiga, iom dy spelar trummor så tycker hag att du ska skicha ett pm så lirar vi brider

haha. de e nåt visst med flöddrade människor.
Citera
2008-09-09, 12:10
Medlem
J.Boozes avatar
hmpf

nej nu har jag snart käkat upp 100st sen i onsdags.

har 15 kvar ungefär. om man ska dricka lite Marinella vänta på fyllan och sänka resten?

får nya i dagarna.

va tycker ni? dålig ide?

har ju tolerans som heter duga.

visst får jag säkert grov benso AT ett tag sen men den dagen den sorgen. har varit där förr många ggr.
Citera
2008-09-09, 14:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av J.Booze
nej nu har jag snart käkat upp 100st sen i onsdags.

har 15 kvar ungefär. om man ska dricka lite Marinella vänta på fyllan och sänka resten?

får nya i dagarna.

va tycker ni? dålig ide?

har ju tolerans som heter duga.

visst får jag säkert grov benso AT ett tag sen men den dagen den sorgen. har varit där förr många ggr.

Kör på mannen. Det gör jag

Äntligen någon mer än jag och alkistanter som uppskattar marinella
Citera
2008-09-09, 16:40
Medlem
J.Boozes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zniffe
Kör på mannen. Det gör jag

Äntligen någon mer än jag och alkistanter som uppskattar marinella

)

tyvärr slutade det bara i att jag blev väldigt full sen trött jättesnabbt och sen somnade jag.
inget mys alls som jag hoppats på :S

nåväl.
Citera
2008-09-09, 18:16
Medlem
Citat:
)

tyvärr slutade det bara i att jag blev väldigt full sen trött jättesnabbt och sen somnade jag.
inget mys alls som jag hoppats på :S

nåväl.

verkar inte gå nå vidare med din självmedicinering ?
Citera
2008-09-09, 18:17
Medlem
J.Boozes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av janus123
verkar inte gå nå vidare med din självmedicinering ?

jodå.

en alkohol session på en vecka tycker jag är framsteg.
sen att det krävdes en massa ikto för att stå ut denna vecka är en annan femma.

men de första veckorna är ju värst... men visst, det vart ett bakslag och det hade jag räknat med också.
Citera
2008-09-09, 18:26
Medlem
Ryssarna använder ju phena annars för att "bota" alkoholism. Kan vara värt ett försök, är ju en smula mer kostnadseffektivt om man säger så. Var lite försiktig vid dosningen och tänk på halveringstiden så ska nog allt gå bra
Citera
2008-09-09, 18:29
Medlem
J.Boozes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jockos
Ryssarna använder ju phena annars för att "bota" alkoholism. Kan vara värt ett försök, är ju en smula mer kostnadseffektivt om man säger så. Var lite försiktig vid dosningen och tänk på halveringstiden så ska nog allt gå bra

fenazepamet vågar jag inte mig på.
slutar med att jag vaknar en månad senare och har förlorat jobb och lägenhet.
e jag rädd för iaf.

nej , jag kör vidare på dehär ett tag till så får vi se hur det går.

men ett alkoholåterfall nån gång i månaden räknar jag med.

det har ju varit kraftigt dagligt bruk i över ett år, och har bara haft ett återfall sen i onsdags och det var idag.

så jag kör vidare. tack för tipset dock, har funderat mycket på fenat tidigare nämligen, men eftersom jag har missbrukarsjäl så vågar jag inte.
Citera
2008-09-09, 18:36
Medlem
Eldkvarns avatar
Citat:
fenazepamet vågar jag inte mig på.
slutar med att jag vaknar en månad senare och har förlorat jobb och lägenhet.
e jag rädd för iaf.

nej , jag kör vidare på dehär ett tag till så får vi se hur det går.

men ett alkoholåterfall nån gång i månaden räknar jag med.

det har ju varit kraftigt dagligt bruk i över ett år, och har bara haft ett återfall sen i onsdags och det var idag.

så jag kör vidare. tack för tipset dock, har funderat mycket på fenat tidigare nämligen, men eftersom jag har missbrukarsjäl så vågar jag inte.

kul iktoavtändning du kommer få. trappa ner.
Citera
2008-09-09, 18:37
Medlem
Citat:
jodå.

en alkohol session på en vecka tycker jag är framsteg.
sen att det krävdes en massa ikto för att stå ut denna vecka är en annan femma.

men de första veckorna är ju värst... men visst, det vart ett bakslag och det hade jag räknat med också.

no offence men verkar om du skjuter bort problemet. du har kastat i dig 100 iktro på en veckan och redan fått ett återfall på alkoholen? hur länge tror du att du kan hålla på så? vad hände med den lugna självmeddicineringen? den har ju redan ballet ut totalt efter bara några dagar. vakna upp ist om du nu verkligen vill komma ur ditt alkohol missburk och sök hjälp, för de är ju ganska uppenbart att du ej klarar av att sluta själv. lycka till

mvh
Citera
2008-09-09, 18:45
Medlem
J.Boozes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av janus123
no offence men verkar om du skjuter bort problemet. du har kastat i dig 100 iktro på en veckan och redan fått ett återfall på alkoholen? hur länge tror du att du kan hålla på så? vad hände med den lugna självmeddicineringen? den har ju redan ballet ut totalt efter bara några dagar. vakna upp ist om du nu verkligen vill komma ur ditt alkohol missburk och sök hjälp, för de är ju ganska uppenbart att du ej klarar av att sluta själv. lycka till

mvh

eftersom jag haft så tungt alkoholmissbruk senaste åren är jag inte förvånad att det krävts så mycket ikto för att hålla det i schack. som sagt, första 3 veckorna är värst.
ett återfall tycker jag inte är speciellt illa.

sen tycker jag inte du ska döma mig, vad jag klarar av och inte klarar av.. som jag sa från början.. jag ger det 3 veckor.. klarar jag inte det då lägger jag in mig.

och ang den lugna självmedicineringen...det krävdes tydligen mer ikto än vad jag räknat med från början.

tack för din omtanke!
kram
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in