2008-05-12, 20:37
Bannlyst
Ok, börjar förstå. Skvaller
Citera
2008-05-13, 01:46
Medlem
slumpiratens avatar
filip är inte gift, har flickvän dock. fredrik är gift och har en dotter vid namn pella
Citera
2008-05-13, 14:56
Medlem
sofungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slumpiraten
filip är inte gift, har flickvän dock. fredrik är gift och har en dotter vid namn pella

Exakt, förlovad! Men inte gift.
Citera
2008-05-13, 16:26
Medlem
Walkers avatar
Gårdagens High Chaparall tangerade trådens grundfråga. De intervjuade den öppet bisexuelle komikern Andy Dick, han frågade om de hade haft sex med män. Svaret blev nej från såväl Fredrik som Filip.

Den berusade Dick stötte/skojstötte upprepade gånger på en illa dold besvärad Fredrik Wikingsson. Han må verka vara så frisinnad annars, men han såg väldigt obekväm när Andy var närgången och sa -"O you cute swedish sidekick".
Citera
2008-05-13, 16:34
Medlem
LikeAGloves avatar
Jag tycker det är kul att det länkas en bild på FF för att beskriva att dom ser gay ut på sidan 1 här i tråden alltså 2005, och den bilden är på när dom träffade Andy Dick som sändes i TV igår Eller sitter jag här och är jag efterbliven?!
Citera
2008-06-01, 23:41
Medlem
Filips brud är ju faktiskt förbannat snygg. Någon som vet nåt om henne?
Här är förresten hennes blogg:
http://www.glamour.se/noje/according-to-jennie/
Citera
2008-06-02, 06:33
Medlem
Möppens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bukowski
Filips brud är ju faktiskt förbannat snygg. Någon som vet nåt om henne?
Här är förresten hennes blogg:
http://www.glamour.se/noje/according-to-jennie/

Hon är 84:a, bodde i grannbyn och vi gick i samma högstadie. Hon satt alltid längst fram i bussen och brukade hoppa på utanför solariet (solade nog 3ggr i veckan). Snygg redan då, goa lökar. Vet ingen som fick ligga med henne, men ryktet säger att hon tar den i 2an
Verkade på den tiden väldigt tråkig och sådär övermogen och tyckte nog att alla bara vara töntar. Hon var den snygga tjejen ingen kunde få.
De är vad jag kan komma på om Jennie Carlsson nu...
Citera
2008-06-02, 11:59
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Möppen
Hon är 84:a, bodde i grannbyn och vi gick i samma högstadie. Hon satt alltid längst fram i bussen och brukade hoppa på utanför solariet (solade nog 3ggr i veckan). Snygg redan då, goa lökar. Vet ingen som fick ligga med henne, men ryktet säger att hon tar den i 2an
Verkade på den tiden väldigt tråkig och sådär övermogen och tyckte nog att alla bara vara töntar. Hon var den snygga tjejen ingen kunde få.
De är vad jag kan komma på om Jennie Carlsson nu...

Haha. Du vet ingen som fick ligga, men i 2:an togs det. Ja se rykten.
Citera
2008-06-03, 00:21
Medlem
Undra om hon hade velat ha Filip om han fortfarande bodde kvar i Köping och inte var känd från tv... (Grattis Filip!)

Trist att se att han hänger med Schulmans.
Citera
2008-06-21, 17:19
Medlem
nedranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pastrotroll
Undra om hon hade velat ha Filip om han fortfarande bodde kvar i Köping och inte var känd från tv... (Grattis Filip!)
personligen så skulle jag nog inte kunna brytt mig mindre!
Citera
2008-06-21, 17:54
Medlem
diemydarlings avatar
Filip är det han med hästansiktet, ja det är det väl. Köper dyra kläder och verkar lägga stora pengar på Stockholmsfrisörer men med hans ansikte ser det så jävla ansträngt ut. Passar inte ihop med deras buspojkaktiga intervjuer typ fan va vi är naturliga, utåtriktade och spontana. Myrslok kanske är en bättre jämförelse, myrslok med dyr frisyr.
Senast redigerad av diemydarling 2008-06-21 kl. 18:36.
Citera
2008-06-21, 17:58
Medlem
nedranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diemydarling
Filip är det han med hästansiktet, ja det är det väl, köper dyra kläder verkar lägga stora pengar på dyra frisörer men med hans ansikte ser det så jävla ansträngt ut. Passar inte ihop med deras buspojkaktiga intervjuer typ fan va vi är naturliga, äkta och spontana. Myrslok kanske är en bättre jämförelse, myrslok med dyr frisyr.
Är det avundsjuka jag skådar?
För annars hade du väl inte ens brytt dig att skriva i tråden?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in