2008-04-19, 13:38
Medlem
Cathedrals avatar
Många verkar lura sig att tro att medellängden är bra mycket större än vad den egentligen är:
Citat:
While results vary across studies, the consensus is that the average erect human penis is approximately 12.9 - 15 cm (5.1 - 5.9 in) in length with a 95% confidence interval of (10.7 cm, 19.1 cm) (or, equivalently,(4.23 in, 7.53 in)). The typical girth or circumference is approximately 12.3 cm (4.85 in) when fully erect. The average penis size is slightly larger than the median size (or, put another way, most penises are below average in size).
http://en.wikipedia.org/wiki/Penis#Size
Citera
2008-04-19, 13:49
Medlem
Flus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cathedral
Den vetenskapliga definitionen av micropenis är med en längd under 2.5 cm: http://en.wikipedia.org/wiki/Micro_penis
Det är inte vad som står på den sidan.
Det står:
"Micropenis is a medical term that describes an unusually small penis. A common criterion is a dorsal (measured on top) erect penile length of at least 2.5 standard deviations smaller than the mean penis size."

Nu vet jag inte vad standardavvikelsen är, men enligt LifeStyle Condoms undersökning som citeras på Wikipedia är genomsnittslängden 14,9 cm med en standardavvikelse på 2,1 cm. Det skulle definiera en kuk kortare än 9,65 cm som mikropenis.
http://en.wikipedia.org/wiki/Human_penis_size
Citera
2008-04-19, 13:50
Medlem
CXTs avatar
Det är ju fortfarande knappast en lösning att låtsas som att det var ok
Citera
2008-04-19, 13:57
Medlem
endymions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maxieboy
Vad ar man for toffel om man later tjejen nobba en for att hon inte tycker man har tillrakligt stor snorre? Nej, da ska man visa slynan att hon ska ta vad som erbjuds och knulla henne anda.. Hihi

Det där är rätta banor!
Citera
2008-04-19, 14:25
Medlem
Cathedrals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flu
Det är inte vad som står på den sidan.
Det står:
"Micropenis is a medical term that describes an unusually small penis. A common criterion is a dorsal (measured on top) erect penile length of at least 2.5 standard deviations smaller than the mean penis size."

Nu vet jag inte vad standardavvikelsen är, men enligt LifeStyle Condoms undersökning som citeras på Wikipedia är genomsnittslängden 14,9 cm med en standardavvikelse på 2,1 cm. Det skulle definiera en kuk kortare än 9,65 cm som mikropenis.
http://en.wikipedia.org/wiki/Human_penis_size
Helt sant. Jag läste snabbt och det blev fel. Hatten av.

Dock återstår ju TS fråga, hur borde och bör en tjej reagera i sagda situation?
Citera
2008-04-19, 14:28
Medlem
Hur mäter man sin penis egentligen? Jag menar det är ju rätt stor skillnad om man mäter på baksidan eller framsidan.
Citera
2008-04-19, 15:20
Medlem
CXTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom2
Hur mäter man sin penis egentligen? Jag menar det är ju rätt stor skillnad om man mäter på baksidan eller framsidan.

Vilket är baksidan och framsidan? Menar du inte under och ovanpå? Jag tror man mäter ovanpå.
Citera
2008-04-19, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CXT
Vilket är baksidan och framsidan? Menar du inte under och ovanpå? Jag tror man mäter ovanpå.
Jo precis, det är en bättre beskrivning.

Okej, för det kan vara nästan 2-3 cm skillnad undertill och ovanpå. Man ska inte försöka hitta något mellanting på sidan då?
Citera
2008-04-19, 16:45
Medlem
LoTiXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom2
Jo precis, det är en bättre beskrivning.

Okej, för det kan vara nästan 2-3 cm skillnad undertill och ovanpå. Man ska inte försöka hitta något mellanting på sidan då?

Nej du mäter roten på OVANSIDAN upp till toppen.
Citera
2008-04-19, 17:39
Medlem
Exaktes avatar
Varför börjar ni fylla hela tråden om definitioner om vad en liten kuk är och snack om centimeter hit och dit? Ni bevisar ju bara att ni är för dumma för att förstå frågeställningen.

Tråden handlar rimligtvis om ni har nekat sex pga för liten kuk, dvs, då behöver man inte definera vad en liten kuk är, utan det som betyder nåt är om den var FÖR liten, vilken storlek det än är.
Citera
2008-04-19, 17:45
Medlem
Witticisms avatar
Nej. I och med att jag inte har sex med random män så skulle det väl i så fall handla om att jag blivit väldigt kär i en kille och om jag då skulle överraskas av en micro så... Jag vet inte, jag skulle väl inte ha hjärta att förnedra en kille jag var kär i, men ett välfungerande sexliv skulle kanske bli svårt och kanske skulle jag göra slut med honom pga det. Men jag vet inte.
Citera
2008-04-19, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ElakDvärg
du borde definiera micro.....micropenis är väl under 5 cm...men vilken storlek tänker du på nu?...10?....12?....14?...definitioner är ju viktiga för frågan...tycker jag i alla fall...

Ja, i vissa trådar verkar det ju som om män med typ 9 cm blir nobbade rätt ofta när byxorna åkt ner. Jag tror inte det är så ovanligt att tjejer gör så.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in