• 3
  • 4
2011-04-20, 17:45
Medlem
Ja.
Citera
2011-04-20, 18:33
Medlem
En elegant utväg

Enkelt.

När vi nu är inne på "om"-scenarier, så kan vi gå ännu lite längre bak i tiden.
Närmare bestämt till år 1888.

Jag skulle utan minsta tvekan ha tvingat Alois Schicklgruber att köra med kondom.

Under vapenhot om så behövts.
Citera
2011-04-20, 18:54
Bannlyst
jag skulle mördat honom. men självklart inte när han var bara 10 år, för att då hade han inte gjort något fel än. jag tror inte på determinism.
Citera
2011-04-20, 19:00
Medlem
Synergys avatar
Kan någon här ge mig - som etnisk svensk - en övertygande anledning till varför i helvete man skulle vilja mörda Adolf Hitler.
Citera
2011-04-20, 19:00
Medlem
Ja, jag hade kunnat mörda AH.

Nog för att någon annan hade kommit till makten, men jag har ytterst svårt att tro att det skulle kunna bli i den omfattningen som när AH började med att få storhetsvansinne. Och nej, judarna i Tyskland hade inte kunnats räddas, däremot hade omfattningen av AH invasioner av länder troligtvis inte blivit lika stora om någon annan med mindre "pondus" dragit i trådarna.
Citera
2011-04-20, 20:17
Medlem
Happy-consumers avatar
Skulle nog göra som Louis CK och våldta hitler.

http://www.youtube.com/watch?v=xmCjhEa20lE#t=01m50s
Citera
2011-04-22, 18:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Synergy
Kan någon här ge mig - som etnisk svensk - en övertygande anledning till varför i helvete man skulle vilja mörda Adolf Hitler.
för att han var ond och mördade många människor, så det är bäst att mörda en person för att rädda miljoner.
Citera
2011-04-22, 21:03
Medlem
therebells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Synergy

För att nästa generations rebeller, skall gå i samma fotspår som sina förfäder. Att ta livet av någon annan "mutant" organism, skapar det, men framförallt räddar det liv; vilket vi ALLA strävar efter - att ha en överbefolkad synism, där varken rätt är fel och fel är rätt...
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in