Citat:
Ursprungligen postat av Donco
Knappast. Rasister är tvärtom det du skriver. Ingen är så klarsynt och skarptänkt som en rasist.
ok, nu blev jag intresserad. Jag har läst det du skrivit, men inget går ihop. Du har till exempel inte någon gång sagt varför du har något emot folk ifrån andra länder. Kanske är du rädd att någon ska inse att du inte är så klarsynt som du tänker rasister är?
Alla ska veta, att jag har enorm respekt för allas rätt att tycka vad de vill, men när det kommer till nazism och rasism finns det många frågor. Varför kommer det sig att ett sådant hat kommer ifrån den folkgrupp som oftast inte ens har träffat en invandrare (förutom i kanske bråk)? Har någon gjort något mot dig eller nån kompis som är oförlåtligt?
Många säger att invandrare är de mest kriminella i sverige just nu, men leta upp lite kriminalstatistik (från en pålitlig sida) och motbevisa mig om jag säger att det är fel, fel och återigen fel.
Som sagt tycker jag att alla ska få tycka som de vill, MEN, även fast jag är helsvensk ända sen Gustav Vasa tog makten i sverige, så känns nazism/rasism lite som att bli pissad på i ansiktet.