Citat:
Ursprungligen postat av Jesusvodka
Är det allt du kan kommentera? Kan du inte förklara för mig vad som är dumt med mitt uttalande?..
Jag har redan kommenterat det du kommenterat för det du kommenterade kommenterade jag som mitt första inlägg eftersom din kommentar var trådstarten och alla kommenterande inlägg sedan du började kommentera kommentarerna.
Så repetativ är du.
Citat:
Ursprungligen postat av Jesusvodka
Du har ju inget att säga, antingen så förstår du vad jag menar och vågar inte inse att du har fel eller så är du bara korkad och har fått slut på argument.

Du är verkligen patetisk. Wops, ja det verkar verkligen som jag har slut på argument p g a mina personangrepp. Det är verkligen infantilt av mig, dumjävel. Usch, tvi och stön. Fa-an vad jag är trött på dig. Synd att det är den mest passande tråden.
Rant påbörjas (detta är syftet med mitt inlägg):
Hur som helst, jag känner mig sorgsen att bumpa den här patetiska tråden med den drygaste TS jag sett på länge, men jag noterade någonting som förändrats i mig som jag tyckte var rätt kul. Här satt jag och bläddrade igenom Supernatural säsong 1 avsnitt, och så kom S01E13 upp - Route 666. Den handlar om rasism, hur några rasister spöar en neger som spöar tillbaka en rasist som dör så att rasistens rasistiska rasse-vänner rasse-dödar negern (eller någonting liknande iallafall).
Jaja, allt drama cirkulerar om att negern också var älskare till någons (vita) syster eller något sådant. För fyra år sedan när jag såg detta avsnittet för första gången har jag var mycket ung, då grät jag och tyckte det var oerhört sorgligt och mådde dåligt över rasismen och rasister och allt sådant, bla bla bla. Jag var med andra ord lika dum och patetisk som Jesusvodka!

Och nu, när jag kom över det här avsnittet då var det första som flög förbi i mitt huvud: "Öeäh, jävla viting som förnedrar sig genom att ligga med en neger." Yahepp. Där ser man hur saker och ting förändras.

Vad har jag egentligen gjort som förändrat mig då? Jo! Jag växte upp och skaffade egna erfarenheter genom att leva livet och inte lära mig allting från alla min lärare jag haft! Med lärare menar jag inte bara skollärare och deras böcker, utan även moraltanter och nyhetsuppläsare som berättat för mig vad som är rätt!
Slut på historie-tid.
Citat:
Ursprungligen postat av Donco
Spelar ingen som helst roll. En iransk läkare i Sverige är livsrumskrävande sandneger extra.
Helt jävla jätte-allvar nu Donco om du någonsin läser detta; anser du verkligt vad du skriver här? Inget jävla "super-macho jag bryr mig inte om någonting jag är uber-rasist" attityd som du vanligtvis spelar med, utan säg helt enkelt om du verkligen tycker detta eller du överdrev. Jag vill veta lite så jag kan balansera och förstå (tolka) dina andra inlägg som du gjort och kommer göra.
(edit 34694603) Du skrev detta innan:
Citat:
Ursprungligen postat av Donco
Det är dock olyckligt att just använda en iransk läkare i resonemanget då dessa oftast är välintegrerade och skötsamma. Men som jag nämnde ovan så skulle inte denna iranska läkare behövas om vi inte hade haft invandringen. Sedan anser jag att denne skulle behövs bättre på hemmaplan och ta hand om sitt egna folk först och främst.
<-