2009-09-08, 09:14
Bannlyst
Jag köpte i förra veckan ett fräsigt bluetooth-headset (HBH-IS800) för dryga tusenlappen hos Kjell & Co. Jag ställde en rad frågor om det till expediten, varav jag fick svaret att det funkar bra med mina behov.

När jag sedan provade det så brast det fatalt på en rad punkter, varav vissa var de jag frågat expediten om. Bl.a kan man inte justera volymen på lurarna, vilket blir extra jobbigt då de förstärker allt ljud och gör lägsta volymnivån på telefonen outhärdligt högt. Mottagningen är också under all kritik. Jag kan inte lyssna på musik om jag har telefonen i fickan, då den inte klarar av att ta emot signaler genom tyg!

Nu till min fråga. Det borde väl inte vara några problem för mig att lämna tillbaka det och få pengarna tillbaka? De skriver att de bara tar tillbaka oanvända saker, men i ett sådant här fall borde de väl gå mig till mötes?
Citera
2009-09-08, 09:20
Medlem
orengs avatar
tveksamt om de ger dej pengar tillbaka rakt av.
Men du borde få reklamera den och byta till annan produkt efterssom du inte alls är nöjd.
Konstigt att en sån dyr sak är så dålig! Finns ju bra hs för 600...
Citera
2009-09-08, 09:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av oreng
Konstigt att en sån dyr sak är så dålig! Finns ju bra hs för 600...

Ja, det gjorde mig ganska chockad. Är ju dock helt ny teknologi. Är bara två lurar med ett snöre mellan. De har säkert fått dra ner på prestandan för att få plats med BT-mottagare i en vanlig liten in-ear-snäcka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in