2009-09-07, 00:52
Medlem
Om du kommer in i en buss och det inte finns två lediga säten intill varandra hur avgör du då vem du ska sätta dig med? Tar du första bästa plats eller går du efter t ex utseende?
Citera
2009-09-07, 00:53
Medlem
Brukar sätta mig bredvid någon som ser trevlig ut, och inte är en surkärring Speciellt när man lyssnar på musik
Citera
2009-09-07, 00:55
Bannlyst
Jag brukar slå mig ner bredvid någon i samma ålders som jag själv.
Citera
2009-09-07, 00:56
Awaiting Email Confirmation
Brukar välja någon liten emokille och sen pluggar jag in hörlurarna och låtsas inte höra/märka när han vill att jag ska flytta mig för att han skall kunna stiga av. Det finns ingen bättre start på dagen än att tvinga ett emo att gå tillbaka 10 hållplatser bara för att han är så ful.
Citera
2009-09-07, 00:56
Medlem
fags avatar
Är det någon mer än jag själv som ibland drar mig från att sätta mig bredvid väldigt snygga tjejer? Det känns som ett desperat försök att hamna några en attraktiv person, och just denna tjej som jag planerar sätta mig bredvid känner detsamma: och tror att jag är en illaluktande svettburk som gillar att sätta mig bredvid vackert kjoltyg och lukta på deras hår när de kollar ut genom fönstret.

Men det kanske bara är jag...
Citera
2009-09-07, 00:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Molandinho
Jag brukar slå mig ner bredvid någon i samma ålders som jag själv.

Brukar undvika någon i min egen ålder för jag tycker det är mer avslappnat att sitta bredvid någon man egentligen inte har potential till att umgås med.
Citera
2009-09-07, 00:59
Awaiting Email Confirmation
Citat:
Ursprungligen postat av fag
Är det någon mer än jag själv som ibland drar mig från att sätta mig bredvid väldigt snygga tjejer? Det känns som ett desperat försök att hamna några en attraktiv person, och just denna tjej som jag planerar sätta mig bredvid känner detsamma: och tror att jag är en illaluktande svettburk som gillar att sätta mig bredvid vackert kjoltyg och lukta på deras hår när de kollar ut genom fönstret.

Haha nja det händer. Lägg en hand på deras lår så får du se på en spänd situation
Citera
2009-09-07, 00:59
Medlem
Citat:

Du är inte ensam, jag förstår hur du tänker. Vid det läget sätter man sig hellre vid någon mer neutral?
Citera
2009-09-07, 01:06
Medlem
the_c00l_guys avatar
Då står jag.
Citera
2009-09-07, 01:16
Medlem
Typoopies avatar
Citat:

Så har jag hamnat i ett flertal kortlivade relationer. lol
Citera
2009-09-07, 01:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tobbesmamma
Brukar undvika någon i min egen ålder för jag tycker det är mer avslappnat att sitta bredvid någon man egentligen inte har potential till att umgås med.

För mig är det snarare den potentialen som gör att jag väljer platsen. Tänk vad många spännande människor man kan prata med under tiden man inte har någonting bättre för sig på bussen.
Citera
2009-09-07, 01:21
Medlem
Undviker bussar som är överfulla, syret tar ju slut efter 100 meter, inte alltför kul.

Men måste jag så sätter jag mig bredvid någon äldre dam, då dom ofta bär på små elektroniska fläktar. Så luft från denna försöker jag då få lite då och då.
Om man har flyt blir man hembjuden på kaffe med dopp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in