2009-09-06, 18:09
Medlem
FlowLineSs avatar
Har tänkt beställa lite t-shirtar från Junkyard! En polare sa att det kan vara möjligt att testa och skicka tillbaka, om man i princip öppnar plastpåsarna försiktigt, tejpar igen det som inte passar, skickar tillbaka det och säger att påsarna var så från början! Känns som att de inte är så dumma

Min fråga är alltså; går det att beställa, testa och sedan skicka tillbaka på något sätt?
Citera
2009-09-06, 18:58
Medlem
Går det bara inte att beställa genom faktura? Jag brukar oftast göra det och då får du testa och skicka tillbaka om du inte gillar det du har beställt
Citera
2009-09-06, 19:55
Medlem
hawaruss avatar
då får du ju betala 120~ (?)i frakt
Citera
2009-09-06, 20:30
Medlem
Saddl3rs avatar
"För att ångerrätten skall gälla måste ni tänka på följande.
Varan får inte ha används eller kommit till skada. Ni har rätt att öppna förpackningen och kontrollera varan.
• Finns originalförpackning skall även denna sändas åter med varan och den får ej tejpas på eller liknande.
• Retur- och bytesrätten gäller ej för ljud- eller bildupptagningar (VHS/DVD - filmer) om förseglingen brutits, ej om griptape klistrats på skateboarden, ej heller underkläder, bikini eller liknande. Gäller heller ej på special beställningar utanför vårt sortiment. Så här gör ni Ångrar ni ett köp skall ni kontakta oss innan ni skickar tillbaka varan. Returadress & postadress Junkyard.se Box 6040 461 00 TROLLHÄTTAN Mailadress: info@junkyard.se Telefonnummer: 0520-411 499 Faxnummer: 0520-500 099"

Du kan ju alltid öppna förpackningen, prova den försiktigt, och om du inte gillar den så kan du ju lägga tillbaka den som den var, och säga att det var något fel
Citera
2014-10-19, 19:17
Medlem
Luijis avatar
Någon som vet hur ofta dem fyller de på med storlekar på kläder som inte finns i lager?

Den storlek jag vill ha finns inte
Citera
2014-10-20, 11:08
Medlem
siQwes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luiji
Någon som vet hur ofta dem fyller de på med storlekar på kläder som inte finns i lager?

Den storlek jag vill ha finns inte

Inte så ofta men om du mailar dem så berättar dem antingen när eller om dem ens hade tänkt göra det.

Har handlat på JY sen 4-6 år tillbaka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in