Citat:
Ursprungligen postat av flback
Men lilla vän förstår du inte att jag håller med dig men samtidigt anser att bli ihop med någon och skaffa barn är bra mycket större än något annat, om folk då bryter upp efter ett år då menar jag att när de vid val av partner inte har några större funderingar.
"Men lilla vän, förstår du inte att jag håller med dig i det jag nu för
tredje gången kommer skriva:"
Citerar mig själv: "Delvis håller jag ändå med dig, det vore önskvärt att fler var noggrannare vid val av reproduktionspartner"
Du hade kunnat ange tidsangivelse för när du börjar reta dig på föräldrar som separerar. Föräldrar separerar, oavsett om de varit tillsammans ett eller tio år.
Off T
Tror fö att det kommer bli vanligare, att föräldrar separerar efter kort tid tillsammans.
Det har blivit vanligare att människor väntar med både relation och barn.
När jag var runt 20 tyckte jag människor som skaffade barn innan de varit tillsammans minst fem år var dumma i huvudet
Nu kan jag till viss del fortfarande anse att unga människor ska ta tid på sig att lära känna sin partner just för att det händer så mkt i skallen fram till 25.
Relationer mellan människor under 25 är inte direkt de säkraste korten.
Människor (kvinnor) som passerat 30 har inte riktigt den tiden till att lära känna sin partner, om tanken är att skaffa barn.
Jag vet inte hur ofta jag från +30år i färska relationer hört "Nej, nu kör vi, det får bära eller brista", men det dyker upp allt oftare.
Citat:
Herregud ge upp... återgå till dina problem att finna partner.
Återigen, kan du utveckla? Annars kan du fortsättningsvis hoppa över de bitar som rör min person.