2009-09-07, 22:11
Medlem
endres avatar
Att läsa sånt här gör mig bara ännu mer trött på brudar. Vad gör man om man inte är bög men ändå hatar tjejer?
Citera
2009-09-07, 22:13
Medlem
Witticisms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av endre
Att läsa sånt här gör mig bara ännu mer trött på brudar. Vad gör man om man inte är bög men ändå hatar tjejer?

Vad är det du blir arg över?
Citera
2009-09-07, 22:20
Medlem
endres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Witticism
Vad är det du blir arg över?

Att tjejer känner för mycket och låter det styra till ett dåligt beslut som de sedan ångrar och försöker gottgöra med att vilja vara "kompisar"/"vänner". Det är så jävla mycket bullshit. Att dom inte kan se att de har något unikt framför sig som aldrig kommer göra något dumt, alltid ställa upp, tillföra tillräckligt med spänning för att hålla förhållandet vid liv..

men nej.. det går inte såklart, alltid är det nån jävla skit som de "känner" är "fel" eller "inte rätt" oavsett hur bra det egentligen är.

Dra åt helvete säger jag bara.
Citera
2009-09-07, 22:29
Medlem
Vekrusets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blubbblubbblubb
Ja, instinkter!

Det finns undantag även bland män. Negrer går efter instinkter och ligger några nivåer under vita kvinnor i sin förmåga att planera.
Jämtlänningar tar vad de får, vilket i och för sig får ses som förnuftigt eftersom de bor i en avfolkningsbyggd.

Det är jätteguligt att du tror att du kan handla rationellt, men be någon man med gott om tid att försöka förklara för dig varför det faller på sin egen orimlighet.
Vira en blond lock runt fingret medan du lyssnar.

Kvinnor är inte mer än sin utsida.

Imponerande MILFhunting-skills, han kanske har lite trix att dela med sig av.
Fungerar det på en MILF fungerar det på alla ser du.

Man vill bli älskad, i brist därpå beundrad, i brist därpå fruktad, i brist därpå avskydd och föraktad. Man vill ingiva människorna någon slags känsla. Själen ryser inför tomrummet och vill kontakt till vad pris som helst.

gläfs! gläfs!
Citera
2009-09-07, 23:22
Medlem
blubbblubbblubbs avatar
Doktor Krus

Citat:
Ursprungligen postat av Vekruset
Man vill bli älskad, i brist därpå beundrad, i brist därpå fruktad, i brist därpå avskydd och föraktad. Man vill ingiva människorna någon slags känsla. Själen ryser inför tomrummet och vill kontakt till vad pris som helst.

gläfs! gläfs!
Dags att säga till mig på skarpen igen?
Citera
2009-09-08, 00:04
Medlem
Alladins avatar
blubbblubbblubb: Först tänkte jag du var dum på riktigt, men sen inser jag i de senaste inläggen du gjort att du är lite underhållande i ditt uppenbart enbart provokativa korståg.
Citera
2009-09-08, 01:04
Medlem
VanillaKissess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kingfreddie
19 är helt klart flicka.. kvinna blir du först när du är minst 25.

tack, där botade du min 20-årskris
Citera
2009-09-08, 01:06
Medlem
ogos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av endre
Spöar dem.
Citera
2009-09-08, 01:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lava
Detta var vad jag skrev:

"Nu separerar ju de flesta människor x antal gånger i livet.
Även föräldrar måste ha rätt att få kasta in handduken när det inte fungerar längre.

Människor och relationer förändras/utvecklas ibland leder detta till större andel olikheter än likheter.

Delvis håller jag ändå med dig, det vore önskvärt att fler var noggrannare vid val av reproduktionspartner"

Missade du det understrukna stycket eftersom du som en papegoja upprepade din poäng från inlägg 45:

Att människor separerar säger ingenting mer än att en eller bägge i relationen inte trivs med den andre.
Att man inte trivs kan bero på många olika orsaker ex att man hittat någon bättre, att en eller bägge utvecklats åt olika håll, efter att man lärt känna varandra bättre inser man att det var fel, man kastade sig in i något och det blev fel från början osv.

Återigen, vad ville du ha sagt om mitt singelliv? Jag uppfattade att du använde det för att få lite tyngd i din argumentation. Dessvärre förstod jag inte poängen, så kan du ta det en gång till? Lite tydligare?

Men lilla vän förstår du inte att jag håller med dig men samtidigt anser att bli ihop med någon och skaffa barn är bra mycket större än något annat, om folk då bryter upp efter ett år då menar jag att när de vid val av partner inte har några större funderingar.

Herregud ge upp... återgå till dina problem att finna partner.
Citera
2009-09-08, 01:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsSparta
Kort sagt så söker tjejer efter spänning och bekräftelse.

Vad som är spännande är subjektivt - en del tycker att kriminella busar är spännande medan andra föredrar "douchebags" a lá amerikanskt high school som är otrogna till höger och vänster eller varför inte machokillar som de aldrig riktigt vet var de har, för att nämna blott tre exempel.

Men de killar som ger spänning är generellt sett inte så bra på att ge bekräftelse och stöd, så därför ser de flesta tjejer till att omge sig med en svärm av "killkompisar"/"nice guys" som kan skjutsa, hämta, trösta, etc. Ibland händer det att en tjej blir ihop med en sådan här trevlig, genuin kille men efter en tid har en slentrian infunnit sig och suget efter spänning gör sig påtagligt...

Det dröjer ända till 30-årsåldern, när den biologiska klockan börjar närma sig tolvslaget, innan tjejerna börjar tänka över detta handlingsmönster och försöka se andra, djupare kvalitéer hos män.

Oj, det var riktigt fint skrivet, synd bara att man alltid ska generalisera allt.
Citera
2009-09-08, 01:44
Medlem
Empresss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VanillaKisses

Fine. Den kille med en destruktiv livsstil som är LYCKLIG med det behöver inte förändra sig, tjejen kommer lämna denne tillslut iallfall (jag är ett levande bevis på detta).

Tja det är väl bra att du kom till insikt.

Citat:
Ursprungligen postat av VanillaKisses
Men känslan av att ha förändrat en kille till det bättre, ha hjälp honom ur en svår situation och fått honom att se hur undebrart allt kan vara bara han är med en, och få ett tack tillbaka och ett löfte om en framtid... DET är alla tjejers dröm. Inget snack.
Någon som är perfekt från början ger ingen utmaning. Alla gillar en utmaning med ett hopp om ett lyckligt slut... Vi är tjejer, trots allt. Inga bedragare.

Fast du borde nog komma till insikt hur korkat du skriver här när du dra alla tjejer över en och samma kam och sitter och tror att du talar för alla tjejer bar för att du är tjej och gjort vissa saker som kan klassas kanske som typiskt "tjejiga".

Så jo det är något att snacka om. Du kan ju börja insikt med dig själv varför du skriver något så "fjortisaktigt som" "DET är alla tjejers dröm. Inget snack."-köret.

Har du och några tjejer till det behovet av att "förändra en kille"(?), fint men låt det stå för er men ge fan i att dra alla tjejer över en kam för den saken skull som du gör och hävda att det är någon jävla absolut sanning om att "DET är alla tjejers behov".

Vi är många tjejer som aldrig haft det behovet som du sitter och hävdar att "alla" tjejer har, inte ens i lägre tonåren. Så nej det är inte alls alla tjejers behov. Även om du sitter och hävdar det som en "absolut sanning".

Finns det verkligen perfekta människor?
Var hittar man dem? Finns de ö.h.t?
Vad är en perfekt människa? Jag har inte hittat henne/honom.
Senast redigerad av Empress 2009-09-08 kl. 01:58.
Citera
2009-09-08, 09:42
Medlem
så här gör man med tjejer man är less på

http://www.youtube.com/watch?v=xLfyvwDs2yw
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in