• 2
  • 3
2009-09-07, 19:40
Medlem
platyzmas avatar
Femställe, att det är öppet till fem. White Room är lite off stureplan men är lika äcklit som alla andra dom djävla haken, compagniet, V eller vafaan det hette, ja alla dom. Har aldrig haft kul där.
Citera
2009-09-07, 19:43
Medlem
Fortis et libers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aqqt
Vad är White Room för ställe? Tittade på sidan som länkades till, men den var så full med fjolligt nyspråk att jag inte fick ut något av det - vad fan är "femställe"?

Vad gäller själva brottet så luktar det hederskultur och småkriminell wannabe-gangster lång väg. Leve mångkulturen!

Allvarligt? Vet du inte vad "femställe" är? Jisses vilken sten bor du under?

Har för mig att själve GW klargjorde att mest manpåman-våldtäkter begicks frustrerade av "hetero-"svennar, men minns inte exakt. Tydligen var det vanligast i sportklubbssammanhang också.

Tror även smörskåningar och inavelsnorrlänningarna tvångstrycker på varandra men inte en jävel skulle anmäla där av uppenabara skäl.
Citera
2009-09-07, 20:39
Medlem
Fick för mig att femställe var någon metrosexuell feministgrej, med tanke på allt annat som står i beskrivningen. Tackar för upplysningen!
Citera
2009-09-07, 21:23
Medlem
alpha-betas avatar
Det här är kanske en dum fråga, men varför följer man med en okänd snubbe som man har bråkat med, är inte det höjden av naivitet? I min ungdom fattade vi i alla fall att om en snubbe ville bjuda en på korv utanför stället som man hade bråkat på (3 km därifrån dessutom) så stod hans polare förmodligen utanför stället och väntade på att spöa skiten ur en.

Fast lite naiv är jag nog också, kalla mig gammaldags men jag har lite svårt att se hur en kväll kan sluta med att någon arab (förmodligen) som jag har bråkat med kör ner kuken i halsen på mig som grande finale för kvällen.
Citera
2009-09-07, 22:09
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Vill ni utbyta restips och rekommendera ställen att roa sig på så ta det i en annan del av Flashback. I den här tråden diskuteras våldtäkten på Stureplan.

Löjligt mycket OT raderat, och fortsätter det blir det tillsägelser.

// Mod
Citera
2009-09-10, 21:28
Medlem
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5748307.ab

ang. länken ovan! med risk att detta kommer att låta aningen okänsligt av mig, men tycker dock att jag är rätt befogad och tvungen att säga min åsikt...

inleder med att citera den underbara källan aftonbladet : "Vid Fridhemsplan ska bråket ha blossat upp igen. Två av männen går enligt polisen i väg ensamma för att prata. Då säger gärningsmannen att han bär kniv."

så som jag ser det har denna man ett flertal alternativ att undvika att bli penetrerad genom köksvägen.

det första och självklara som många av oss skulle göra är att springa (vilket enl mig är snäppet hederfyllt än att bli penetrerad) för det andra kan han slåss som en man förutsatt att han inte ville ha den i röven!? killen säger att han "bär" kniv, kniven är uppenbarligen inte framme vid halsen, om den ens existerar! om denna man är ute efter ett knull eller att döda någon är det ingen som vet så klart, dock tror jag inte han är beredd på att mörda för att få sig ett ligg, men man vet ju aldrig!

det jag tror hände var att killen ville ha den där bak, men sedan när "the giver" var klar var han säkert taskig och sa slyna till honom och gick därifrån, då ska han ha blivit "våldtagen" enligt honom!

Jag tror personligen att det skulle krävas mycket för att våldta en tjej, för att inte tala om en kille! men å andra sidan har jag inte den mentaliteten, så kan inte riktigt uttala mig i frågan förrän jag försökt!

Vad tror ni om min teori?

Jag avslutar med ett citat från Tupac som jag tror sammanfattar hela händelsen: Its a lot a real Gs doin time. Cause a groupie bit the truth and told a lie!

Mvh Burgas

ps, diskutera gärna men skippa påhopp etc!
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in