Så här träffades GM och BO på White Room, och så blir han våldtagen någonstans mellan Sankt Görans sjukhus och Sankt Görans gymnasium. Sen flyr GM, ca 30 år, på cykel.
Jag kommer ihåg ett fall tidigare i vår (eller var det till och med förra året?!) där en man blev förföljd och sexuellt ofredad - undrar om det är samma gärningsman som är i farten?
Kan ändå tro att det är hela den här öppna homosexuella rörelsen, med Pride och Mona Sahlin i spetsen, som ligger som grund för att nu även våldtäktsmännen "kommer ut".
Man höjer inte längre på ögonbrynen när en man blir våldtagen av en annan man då vi intalas att sex mellan två män är helt normalt.
Självklart måste även männen anpassa sig till denna frigörelse och klä sig anständigt och inte på några sätt komma med inviter som kan misstolkas av andra män. Ett nej, män emellan, är inte alltid ett nej.
Någon som vet tiden för våldtäkten?
Jag gick förbi kyrkan i natt och då var det iaf lugnt..
Det ligger även två dagis precis bredvid kyrkan...
men om översknings sexet skedde där vet jag inte
mycke sprit, andra våldtäkter i den där artikeln ...
fast man vet ju inte om snubben fick smaka snorre, de e väl bara hans ord? kanske anmäler tjaffssnubben för å skapa problem för han, fast den gubben lär ju ge tillbax i annan form senare i så fall ...
Senast redigerad av wishyouwerehere 2009-09-06 kl. 15:35.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!