• 1
  • 2
2009-09-06, 01:40
Medlem
Ajoous avatar
Mmm som det står i rubriken haha. Ganska skämmigt men jag höll på att skita så tog jag i för mycket och nu har jag en tarm som liknar en finne ut ur rövhålet lite. Hört att man ska trycka in den vilket jag har gjort men den djävulska grejen kommer bara tillbaka! Vad ska jag göra :O!?
Citera
2009-09-06, 01:44
Medlem
Veeoons avatar
Alternativ 1, sluta trolla. Alternativ 2, gå till läkare.

Poppar den ut hela tiden så kommer den inte sluta göra det bara sådär. Gå till läkare.
Citera
2009-09-06, 01:47
Medlem
Ajoous avatar
Helt seriöst jag trollar inte, kan även hålla med om att det låter trollaktigt och nej jag tänker inte ladda upp en bild även om jag har fottat haha! Men fan ska jag säga till doktorn? Tog i när jag sket så min tarm sticker ut ur mitt rövhål?
Citera
2009-09-06, 01:49
Medlem
Cryingmantiss avatar
.. Du kanske har fått hemorrojder?
Finns i sådana fall salva mot det på apoteket
Citera
2009-09-06, 01:50
Medlem
roppans avatar
Det är en hemorrojd bara. Köp salva på apoteket.
http://www.vardguiden.se/Sjukdomar-o...r/Hemorrojder/
Citera
2009-09-06, 04:11
Medlem
Psyko Dads avatar
Trams raderat.
TS går till läkare & kolla upp dina besvär så att de inte blir värre.

//MOD//
Citera
2009-09-06, 09:56
Bannlyst
Det är en liten hemorrojd, men den kan tillbakabildas, särskilt om du är ung.
Citera
2009-09-06, 11:20
Medlem
1Privates avatar
min far trodde han sket ut skelettet när han satt på dass..... när han var mindre förstås.
Citera
2009-09-06, 11:40
Bannlyst
Det kallas "rosa socka" eller någonting sådant. Det kan också hända när en tjej blir tagen bakifrån att tarmen blir att gå ut lite grand ur röven, det är då en liten röd stump som man kallar "rosa socka".

detta är inte farligt, men om du har haft oturen att skada din tarm så att grejjorna som håller fast tarmen har gått sönder, Ja. då får du nog leva med det resten utav ditt liv tyvärr.

själv skulle jag uppsökt läkare på en gång.

Edit: här har ni också en bild på denna bravad http://nufan.wordpress.com/2008/08/20/rosa-socka/
Senast redigerad av Lizuid 2009-09-06 kl. 11:46.
Citera
2009-09-06, 11:57
Medlem
Ajoous avatar
Alltså vadfan jag är helt ?!? nu. Min är skitliten och ser verkligen inte ut som en rosa socka. Jag är bara 18 år och detta har hänt mig en gång innan också men då försvann den av sig själv.
Citera
2009-09-06, 12:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ajoou
Alltså vadfan jag är helt ?!? nu. Min är skitliten och ser verkligen inte ut som en rosa socka. Jag är bara 18 år och detta har hänt mig en gång innan också men då försvann den av sig själv.

den kommer att gå ut ännu mer med tiden då du rör på dig. dom är oftast små från början sedan blir dom och halka ut mer och mer

Tycker verkligen synd om dig
Citera
2009-09-06, 12:27
Medlem
Du har fått en hemorojd eller hur det stavas och den försvinner av sig sj !!!!!!! have it nice
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in