Dana White hade nog knockat den som gjorde så i UFC det handlar inte bara om att vinna utan att göra det fair och försöka att vara underhållande och det är inget av det.
Hade inte förvånat mig om Dana hade låtit honom vara kvar för hela USA hade säkert velat se honom få stryk i hans nästa fight. Sånt säljer.
Så höjer man inte sina aktier direkt. Jag hatar verkligen såna svin, jo jag vet att han inte gjort nått olagligt, men va fan.
Mötte en kille som försökte göra så på mig med fast med en spark, lyckligtvis hade jag fått höra innan att han kunde köra med sådana saker så jag var beredd och han parera. Men för att hålla med, o schyst och fulspel men inte olagligt.
Mm, sånt här är riktigt jävligt illa. Men fattar inte varför man skulle göra det om man vill satsa på sporten, för ett sånt rykte släpper ju inte i första taget och vilken större organisation vill signa ett sånt as? Han är väl hobbyfighter som vill svina eller nåt.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!