2009-09-06, 04:33
Medlem
serbers avatar
Riktigt fult, vill man komma någonstans så är det på skill man ska vinna på haha det är nästan så jag hade kunnat knocka honom om jag gjorde så där.
Citera
2009-09-06, 04:41
Medlem
roppans avatar
För en bra slant så, visst..

Nej skämt å sido, det är givetvis inte OK.
Citera
2009-09-06, 11:01
Bannlyst
Fegt och Fult..
Citera
2009-09-06, 11:02
Medlem
Omar Santanas avatar
Helt rätt, förhoppningsvis slipper vi se dessa extra hand-toucher i fortsättningen, det har ju förhelvete gått så långt att vissa ska sträcka upp handen så fort det utbyts lite träffar. Det räcker gott och väl med den innan fighten har börjat. Det hade dock känts ännu bättre om han inte fintat med att slänga upp handen, men men.
Citera
2009-09-06, 11:07
Medlem
mmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omar Santana
Helt rätt, förhoppningsvis slipper vi se dessa extra hand-toucher i fortsättningen, det har ju förhelvete gått så långt att vissa ska sträcka upp handen så fort det utbyts lite träffar. Det räcker gott och väl med den innan fighten har börjat. Det hade dock känts ännu bättre om han inte fintat med att slänga upp handen, men men.

Ja jag tycker inte heller den är nödvändig, men det är ju det faktumet att han utnyttjar det till sin fördel på det fegaste sättet du kan göra i buren som är stört, och vi har rätt delade åsikter om du tycker det är "helt rätt"

Han måste ju vara oerhört stolt över sin vinst.
Citera
2009-09-06, 11:10
Medlem
klasklätters avatar
Väldigt onödigt, han blir nog inte särskilt respekterad i MMA-kretsarna nu.

Men en vinst är alltid en vinst, hur man än vinner.
Senast redigerad av klasklätter 2009-09-06 kl. 11:13. Anledning: Grammatikfel.
Citera
2009-09-06, 11:15
Medlem
Omar Santanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mma
Ja jag tycker inte heller den är nödvändig, men det är ju det faktumet att han utnyttjar det till sin fördel på det fegaste sättet du kan göra i buren som är stört, och vi har rätt delade åsikter om du tycker det är "helt rätt"

Han måste ju vara oerhört stolt över sin vinst.

Helt rätt må vara fel ordval, men dessa "rövhåls-moves" hjälper förhoppningsvis till att ta bort dessa extra touchar. Det kanske är lite fegt, men och andra sidan gäller det att utnyttja sin motståndares misstag. Vem bryr sig om att vara stolt över sin vinst, förhoppningsvis fick han en liten vinstbonus i varje fall.
Citera
2009-09-06, 11:19
Medlem
mmas avatar
Citat:
Helt rätt må vara fel ordval, men dessa "rövhåls-moves" hjälper förhoppningsvis till att ta bort dessa extra touchar. Det kanske är lite fegt, men och andra sidan gäller det att utnyttja sin motståndares misstag. Vem bryr sig om att vara stolt över sin vinst, förhoppningsvis fick han en liten vinstbonus i varje fall.

Om nu dom grejjerna ska tas bort är det väl bara för han att skita i att ens lyfta handen och visa att han är ointresserad i det som en del emellanåt gör, så är det ju klart sen?

Skulle han få en bonus för att han gjorde som han gjorde? Jag antar att många fighters är stolta över sina vinster? Säkert många också som värderar hur dom är vunna. Men säkert några icke noga räknade som är lika stolt över vinster som denna.
Citera
2009-09-06, 11:28
Medlem
Omar Santanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mma
Om nu dom grejjerna ska tas bort är det väl bara för han att skita i att ens lyfta handen och visa att han är ointresserad i det som en del emellanåt gör, så är det ju klart sen?

Skulle han få en bonus för att han gjorde som han gjorde? Jag antar att många fighters är stolta över sina vinster? Säkert många också som värderar hur dom är vunna. Men säkert några icke noga räknade som är lika stolt över vinster som denna.

Ja, det hade såklart varit mycket bättre för han att skita i att lyfta handen, men det skulle å andra sidan inte kunna skapa någon ändring, nu skiter förhoppningsvis flera i att lyfta handen för att inte råka ut för samma sak.

Bonus för att han gjorde som han gjorde? Nej, men en vinstbonus finns väl även på de mindre galorna och det spelar väl ingen roll hur vinsten är gjord. Det finns säkerligen folk som är stolta över sina vinster, men dessa har förmodligen inte haft så många. Att gå runt och vara extra stolt över en fight där man har dominerat den andre fightern i 5 ronder och vunnit på decision framför en fight där man knockar den andra i första ronden tror jag knappast de större fighterserna gör.

För att göra en liknelse så kan man ju dra paralleller till fair play inom fotbollen, vilket är helt meningslöst. Det handlar om att vinna, inte vara bästa kompis med den man möter.
Citera
2009-09-06, 11:31
Medlem
mmas avatar
Citat:
Ja, det hade såklart varit mycket bättre för han att skita i att lyfta handen, men det skulle å andra sidan inte kunna skapa någon ändring, nu skiter förhoppningsvis flera i att lyfta handen för att inte råka ut för samma sak.

Lär defintivt inte göra nån skillnad då det hänt förrut, inte att nån blivit knockad kanske (vad jag vet), men försök till det.
Citera
2009-09-06, 13:28
vilken jävla fitta, han kan ju förstört sin karriär när han gjorde det där vem vet
Citera
2009-09-06, 14:09
Medlem
serbers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robin:D
vilken jävla fitta, han kan ju förstört sin karriär när han gjorde det där vem vet

Dana White hade nog knockat den som gjorde så i UFC det handlar inte bara om att vinna utan att göra det fair och försöka att vara underhållande och det är inget av det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in