2010-03-06, 13:44
Medlem
Enligt systembolagets hemsida finns Magners fortfarande kvar i sortimentet. Du kanske bara hade otur och hamnade hos en kass anställd.
Citera
2013-11-21, 14:06
Medlem
lehirals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salgoud
felpost!

Edit: pothead - Edinburgh > glasgow.

Bulmers: E223, E296
Magners: E 223, E 150, E 330.

Detta är då i Sverige, i Irland saluförs Magners som Bulmers, exakt samma sak tydligen. Men hur är det egentligen i Sverige? Lite skillnad på E-ämnen iaf, och jag har druckit riktigt god Magners pear utomlands, men när jag köpte bulmers pear så var det inte alls samma sak som när jag var utomlands (Inte på dom brittiska öarna)
Citera
2013-11-21, 18:52
Medlem
Salgouds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lehiral
Bulmers: E223, E296
Magners: E 223, E 150, E 330.

Detta är då i Sverige, i Irland saluförs Magners som Bulmers, exakt samma sak tydligen. Men hur är det egentligen i Sverige? Lite skillnad på E-ämnen iaf, och jag har druckit riktigt god Magners pear utomlands, men när jag köpte bulmers pear så var det inte alls samma sak som när jag var utomlands (Inte på dom brittiska öarna)

Drack faktiskt en av varje igår i brist på bättre alternativ, detta i Skottland. Magners är mörkare i färgen och de smakar annorlunda, ingedera är något att hänga i julgranen direkt.
Citera
2013-11-28, 02:38
Medlem
Mandingos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salgoud
Drack faktiskt en av varje igår i brist på bättre alternativ, detta i Skottland. Magners är mörkare i färgen och de smakar annorlunda, ingedera är något att hänga i julgranen direkt.

e150 även känd som sockerkulör...

likförbannat framhåller jag att båda smakar mäsk...
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in