2010-01-11, 17:46
Medlem
Varken Bulmers eller Magners är med på senaste listan över nyheter från bolaget som utkom i dagarna.
Citera
2010-02-21, 21:19
Medlem
Nu jävlar! Nu finns Magners med i beställningssortimentet!
Systembolaget
Citera
2010-02-21, 21:26
Medlem
Croissantens avatar
Förstår inte ni som gillar denna cider, visst den gick ner men inte fan njöt jag.
Där drack jag Strongbow, Bulmers och Magners och jag måste ersänna att jag inte var nöjd!
Den smakade riktigt jäst och var brunare än ölen mina polare drack(när dom inte drack guinness), var lite överdrivet måste jag ersänna!
Citera
2010-02-21, 21:47
Medlem
allmosorzs avatar
Ok, så den ena smaken är päron, men den andra då? Det står bara "irish cider". Känns lite suspekt..
Citera
2010-02-22, 15:06
Medlem
Salgouds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allmosorz
Ok, så den ena smaken är päron, men den andra då? Det står bara "irish cider". Känns lite suspekt..

Äpple.
Citera
2010-02-22, 22:10
Medlem
Åh denna cider är Irlands gåva till folket efter Guinness och musiken. Ingen sötsliskig skit, utan riktigt riktigt god!

Tycker själv att Magners är godast av dom, den finns på flaska på The Kings Head på Andra Lång i Göteborg, om jag inte minns helt fel! Det är verkligen något som Systemet borde få in på lager, så gott!
Citera
2010-02-23, 00:34
Medlem
Cider går att dricka, men Irlänsk cider smakar skit, speciellt Druid, smakar rutten äpple som fallit tidigt från trädet som någon har trampat på och sedan gjort cider på det. Var i Irland med några vänner på liten drick turné vi gick runt i Temple Bar och massa andra ställen. Vi kom till Cider, som vi skulle testa på fan vcad det smakade.
Citera
2010-02-26, 08:23
Medlem
Se på fan, nu blir det ju en trip med en stor släpkärra till Systemet.
Citera
2010-03-04, 19:39
Medlem
TotenEngels avatar
Släpade precis hem 12 st 56.8 cl Magners päron. Helt underbar cider. Bland de godaste jag druckit. Ett litet minus för att den är lite alkoholsvag 4.5 %.
Citera
2010-03-04, 19:40
Bannlyst
cidern i storbrittanien smakar verkligen inte som den vi har i skandinavien.. va i sydengland i höstas och fick smaka deras skit.. rekommenderas ej
Citera
2010-03-04, 23:17
Medlem
zepofans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dallitz
cidern i storbrittanien smakar verkligen inte som den vi har i skandinavien.. va i sydengland i höstas och fick smaka deras skit.. rekommenderas ej
Troligtvis så fick du smaka cider, och inte något sötsliskigt fjolldricka som någon idiot har fått för sig att kalla för cider. En riktig cider ska smaka jästa äpplen och inte socker och skogsbärsarom.
Citera
2010-03-05, 21:23
Medlem
Ett jävla helvete är vad det är!
Blev verkligen glad när jag hörde att systembolaget hade lagt in det i deras beställningssortiment, var inne i dag och skulle beställa men ack. Gubben visste inte vad jag prata om, sökte igenom deras databas och inte fan fanns det varken Bulmers eller Magners...
Dålig stil att låta det finnas i nån vecka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in