Fanns det ingen tråd om denna match?
Så vad tror ni om denna mycket viktiga match för Sverige? Kommer vi slå dem? En vinst är ju som sagt ett måste om vi vill ta oss till VM i negerparadiset 2010. Låt detta bli den officiella tråden! Börja redan spekulera!
Fanns det ingen tråd om denna match?
Så vad tror ni om denna mycket viktiga match för Sverige? Kommer vi slå dem? En vinst är ju som sagt ett måste om vi vill ta oss till VM i negerparadiset 2010. Låt detta bli den officiella tråden! Börja redan spekulera!
Jag tycker möjligheterna att gneta fram en seger borde vara hyfsade för Sverige. Klarar de inte den hårda press de försatt sig i, att vinna alla återstående gruppmatcher och så slå någon förhoppningsvis överkomlig annan grupptvåa i hemma/borta-möte 14:e och 18:e november så har de förstås inget i VM 2010 att göra.
Dem är i brygga, dålig förbundskapten. Sen är ju alternativet till Zlatan på topp osäkert. Sen har vi mitt fältet. Källstöms fel i tajmning och värdelösa inspel och långbollar. Försvaret är i mitt tycke svagt. Mellberg till exempel är på nedgång. Men vad fan vi kanske vinner ändå.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!