Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-03-18, 13:38
Medlem
supreme100s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av syke555
Härligt! Då behöver de bara få det nya brödet på plats .. om det nu kommer att hända.

Tog en långlunch idag och åkte ut till E4 för en snabbkoll.
Tog en dubbel med dubbel ost och utan ketchup. Måste säga att den var sådär.
Inget direkt fel, men inte heller något att skriva hem om. Givetvis mycket bättre än en vanlig gatuköksburgare, Max etc. men köttet var tyvärr helt genomstekt och dressingen tyckte jag mest smakade som vilken hamburgerdressing som helst.

Från det ena till det andra så kan jag verkligen inte hålla mig inför att Bun Meat Bun ska öppna!! Ser verkligen fram emot detta och hoppas verkligen på att ni lyckas få en passande lokal i city/norrmalm/vasastan/östermalm!

Angående ost så ska ni inte satsa på något annat än riktig American Cheese.
Citera
2013-03-18, 19:46
Medlem
coremanneJns avatar
Kommer ej på namnet, göteborgare som jag är, men det skall finnas en eller två vagnar med kebabkäk/gyros framför Snaps som är öppna kvälls/natt-tid som är väldigt bra!
Citera
2013-03-19, 08:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av coremanneJn
Kommer ej på namnet, göteborgare som jag är, men det skall finnas en eller två vagnar med kebabkäk/gyros framför Snaps som är öppna kvälls/natt-tid som är väldigt bra!
Och de har Sveriges bästa hamburgare?
Citera
2013-03-19, 10:26
Bannlyst
O'learys klassiska burgare med lite pommes frittes (riktiga) och en jävla massa ketchup är ju guds gåva till manligheten, tätt följd av Rod Stewart och mjukporr!
Närmare perfektion än så blir det nog inte, skulle jag tro.
Citera
2013-03-19, 11:27
Medlem
syke555s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonVanberg
O'learys klassiska burgare med lite pommes frittes (riktiga) och en jävla massa ketchup är ju guds gåva till manligheten, tätt följd av Rod Stewart och mjukporr!

Drog du ur sprinten innan du kastade in den där handgranaten i diskussionen?
Citera
2013-03-19, 12:26
Medlem
Dongles avatar
Citat:
Käkade burgare på O'Learys så sent som i fredags.
Den gick ner men det var inte mycket kärlek i den måltiden.
Mjukporr däremot är jävligt underskattat.
Citera
2013-03-19, 13:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dongle
Käkade burgare på O'Learys så sent som i fredags.
Den gick ner men det var inte mycket kärlek i den måltiden.
Mjukporr däremot är jävligt underskattat.

Riktigt köttigt kött med ost, bacon, sallad osv till, vad mer kan man önska sig? Var ett tag sen jag käkade på O'learys sist iofs, men minns fortfarande den ljuvliga smaken. Magical moment.
Citera
2013-03-19, 14:35
Medlem
Det låter nästan som en statistisk omöjlighet att en burgare på O´Learys är höjdpunkten i någon människas burgar-liv.

Efter Friday's och Hard Rock så är nog O´Learys på en stark tredjeplats på min svartlista.
Citera
2013-03-19, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drubas
Det låter nästan som en statistisk omöjlighet att en burgare på O´Learys är höjdpunkten i någon människas burgar-liv.

Efter Friday's och Hard Rock så är nog O´Learys på en stark tredjeplats på min svartlista.
Om jag minns rätt så tyckte jag nog att Hard Rock i Köpenhamn var riktigt bra på burgarfronten, men kan förstås minnas fel!
Citera
2013-03-19, 15:03
Medlem
Dongles avatar
Citat:
Riktigt köttigt kött med ost, bacon, sallad osv till, vad mer kan man önska sig? Var ett tag sen jag käkade på O'learys sist iofs, men minns fortfarande den ljuvliga smaken. Magical moment.
O´Learys var hyfsat förr i tiden.
Burgaren jag fick nu i fredags var långt ifrån ljuvlig.
De olika restaurangerna kanske har olika leverantörer?

Jag åt burgare på Hard Rock i Helsingfors för inte så länge sedan och blev väldigt överraskad.
Den var mycket bra och tände mitt hopp om denna restaurangkedja igen.
Vågar man besöka Hard Rock i Stockholm igen? Någon som varit där nyligen?
Citera
2013-03-19, 16:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dongle
O´Learys var hyfsat förr i tiden.
Burgaren jag fick nu i fredags var långt ifrån ljuvlig.
De olika restaurangerna kanske har olika leverantörer?

Jag åt burgare på Hard Rock i Helsingfors för inte så länge sedan och blev väldigt överraskad.
Den var mycket bra och tände mitt hopp om denna restaurangkedja igen.
Vågar man besöka Hard Rock i Stockholm igen? Någon som varit där nyligen?

Jag har lite dålig koll faktiskt, sen kan ju en restaurang ha bättre kökspersonal än en annan.
Citera
2013-03-19, 16:43
Medlem
SaUrOn81s avatar
Citat:
Jag har lite dålig koll faktiskt, sen kan ju en restaurang ha bättre kökspersonal än en annan.

Det är fortfarande samma skitkött som de använder på alla Olearys, det köps färdiga fryspuckar så det har inte så stor betydelse vem som misshandlar dem vi stekbordet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in