Vilken tur att jag såg den här tråden så jag kan upplysa alla hamburgaresugna invånare i detta avlånga land om den bästa hamburgertallriken;
Östgötakällaren på Östgötagatan på Södermalm i Stockholm serverar tveklöst den bästa hamburgaren jag smakat. Den kostar 95 kr, du får för det en grillad hemlagad hamburgare, gratinerad med brieost, serveras med bacon , dijonmajonnäs & saltgurka samt klyftpotatis! Mmm nu vattnas det i munnen på mig!
Ska man köpa goda hamburgare i GBG så är Bifrostgrillen helt ok.
Annars så får man åka ut mot Partille, där finns en underbar grill, de har förövrigt Sveriges godaste potatismos...
Släng hamburgarna och ut med dig i eljusspåret, då kanske du orkar ta dig till arbetsförmedlingen också, men man ska ju inte begära allt på en gång...?!
Hehe... i och med att "Sveriges godaste potatismos" togs upp tänker jag propsa en grill där en person jag "känner" jobbar i. Har faktiskt utnämnts till Göteborgs godaste mos.
Lasses på Heden; ligger (naturligtvis) på Heden, närmast Avenyn, men inte när bussarna går, utan på andra sidan. Inglasat ställe. Ska tydligen vara stängt till typ februari, men sen kan ni testa!
Släng hamburgarna och ut med dig i eljusspåret, då kanske du orkar ta dig till arbetsförmedlingen också, men man ska ju inte begära allt på en gång...?!
Hehe
Där fick du till det!
Jobbar för mycket!
Äter nästan aldrig hamburgare, och jag motionerar dessutom 4-5 gånger i vecka, dock ingen löpträning
Det är verkligen inget höjdarställe, men jag gillar verkligen In-n-out burgers. Men så är det landet som verkligen kan göra burgare. Finns ett litet ställe på sunset blv tror att det heter Sunset grill som gör förtvivlat goda hamburgare.