Håller helt med om att Louisiana burger är underbara. Tyvärr fanns de inte senast. Dock såldes några andra burgare som var nästa lika goda, ,men inte riktigt.
Hvadbehar, har aldrig sett röken av någon louisiana-burger på Roskilde, hvor fanders finder i dem?
Var på vega-baren i haninge för några veckorsen och åt en sambal-burgare...
Riktigt god var den, men om det var den godaste vet jag inte...
Var även på Olerys förra veckan och åt deras " Big Bad Bruin" som var väldans fin den med, dock var den för stor och otymplig så man kunde inte äta den på det sättet en burgare ska avnjutas utan fick ta till bestick :P
Om ni har vägarna förbi Ystad någongång så måste ni käka hamburgare på ÖP-kiosken. Bearnaiseburgaren och Vitlöksburgaren. Dessa två burgare är helt sinnesjukt goda. Deras hemmagjorda såser är så satans goda! Extremt bra mat för alla tillfällen, och då speciellt på fyllan.
Sen måste jag bara tipsa om Brynäsgrillen i Gävle, JÄVLIGT god pasta-baserad sallad med vitlöksbröd. Favoriten är ost/skink varianten. Deras kebabrulle är klockren också.
Själv föredrar jag Burger King, men jag äter förvisso hamburgare sällan, och inte testat på så många ställen. Men däremot tycker jag McDonalds hamburgare suger riktigt ordentligt, gillar dem inte alls.