Citat:
Ursprungligen postat av 15minuterenkvart
Detta vore ett löjligt påstående gällande vilken stad/samhälle/minsta lilla byhåla som helst i Sverige.Ä Eller iofs får man ju bortse från orter som Rinkeby och Rosengård där etniska svenskar inte existerar.
Btw du måste skämta när du påstår att bandygymnasiet bidrar till mer kriminalitet i Nässjö, tror snarare det bidrar till mer skattepengar till kommunen. Tror det är invandrarna som bidrar till den största delen av kriminalitet i staden.
"Splittrade familjer, alkoholproblem......drogproblem också?" Tänk om dessa redan sargade familjer också hade bögproblem?
jaja, vi får väl se hur det utvecklar sig i denna "stad". nu har snön smält bort, våren är på ingång, vilket betyder att många "fina herrar och damer" nu lämnar sina råtthål, för att istället samlas i centrala nässjö. det var riktigt härligt vårväder ikväll, och jag tog en promenad i centrum. drägg överallt säg jag, i varje hörn. sen cirkulerade tre olika snutbilar sakta runt och runt i centrum.
jag är helt övertygad om att det under de närmsta månaderna kommer hända en hel del i vår kära "kommunist-knark-tattar-pizza-alkoholskadade-burkabeklädda" lilla järnvägsknut.