Hejsan igen!
Nu anser jag att jag har gett ongame en chans, men efter en del händer så anser jag att det är nått fel med RNG motorn eller nått annat skumt på ongame, det går inte att plussa i rätt mängd, utdragningar efter utdragningar, och motståndet är totalt värdelöst, har även testat playmoney och NL10 - NL50 men samma sak där... Har aldrig varit med om något liknande under mina 4år som online poker spelare... ville så gärna spela där pga. klienten och grafiken, men jag får tyvärr ge upp detta nätverk. Är det någon som spelar NL100 - NL400 på ongame, snälla kan ni inte skicka er graf på att ni verkligen är vinnande där, samt en bild på pokerkonto som bekräftelse att det stämmer? Det värsta är att jag även testade ongame en hel del i sommras och konstaterade snabbt att det var nått fel, men sen har jag bara försökt övertyga mig själv hela tiden att det är fel på mig... Men nu sätter jag aldrig min fot på ongame igen!
Är det ingen annan som har lirat mycket online poker som anser att det är nått väldigt skumt på ongame?
En bra nyhet är dock att jag har börjat spela på Everleaf igen, och det går riktigt bra!
+270 euro nu på 1.5 vecka, å då har jag dragit bort förlusten hos ongame på 1500 dollar.