• 1
  • 2
2009-09-03, 19:36
Bannlyst
1 - Efter de nya systemuppdateringarna de nyligen gjort, kan du helt utan anledning loggas ut ur pokerklienten. (Spelar du turbo blir du snabbt utblindad).

2 - Jag tror på riktigt att det finns storfuskare på Betsafe som tjänar multum genom superaccounts (precis som Absolute Poker hade en gång i tiden). Det skulle förklara en rad massa sjuka syner man fått.

3 - Ongame's har skitrutten attityd till sina kunder och synkroniserar skitkasst med den support som finns på deras pokersiter.

4 - Efter de nämnda systemuppdateringarna verkar det i stort sett omöjligt att gå i vinst. I det stora hela verkar det som att pengarna går runt och runt (för att spelarna ska raka mer).

5 - Man "vet" innan när man kommer bli utdragen. Slump my ass.

6 - Mailar du till Ongame's får du sällan svar och får du svar har dom alltid rätt.

7 - Ongames olika pokerklienter är väldigt sega och äter RAM-minne.

8 - Man får skitruttna deals som helt och hållet kan ändras utan förvarning, så att det passar dem.

9 - Just under systemuppdateringarna är det grafikfel och buggar överallt.

10 - Jag har varit med om att pengar från mitt pokerkonto försvunnit spårlöst, utan någon som helst ersättning. Det rörde sig om cirka $800, inga småpengar således.

Så gott folk, har ni ett konto på Ongame, rädda er medan ni kan. Ta ut pengarna är mitt råd. Jag hoppas innerligt att ni tar detta seriöst för det ligger hundar begravna på Ongames diverse "skins".

Det fanns faktiskt en tid då jag gjort åtskilliga pengar på Ongames, men just efter systemuppdateringarna har jag bara backat (trots att jag läst och spelat som Gud Allsmäktige själv).

Vad tror ni om detta? Har någon samma erfarenhet och vetskap som jag? Jag har i alla fall tömt mitt konto på de pengar jag hade kvar. Jag vågar inte spela där mer.
Citera
2009-09-03, 20:08
Bannlyst
Och nej, jag är inte tiltad på något sätt (jag har aldrig tiltat och kommer aldrig att göra) utan jag försöker bara informera er om det jag vet och tror.

Ongame kan slicka mig från mitt smutsiga grinderstjärtslut enda upp till min svettiga pungs början.
Citera
2009-09-03, 20:37
Medlem
Jimmits avatar
På punkt 7 håller jag med, resten kan du förmodligen stoppa upp någonstans. Under uppdateringarna har jag dock blivit av med pengar har jag trott, dock kommer dem tillbaka när uppdateringen är slutförd.
Citera
2009-09-03, 21:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jimmit
På punkt 7 håller jag med, resten kan du förmodligen stoppa upp någonstans. Under uppdateringarna har jag dock blivit av med pengar har jag trott, dock kommer dem tillbaka när uppdateringen är slutförd.

Du luktar anställd på Ongame, för våra åsikter går verkligen isär. Vakna upp ur den lilla bubbla du lever i så kommer du märka vilka skitsidor Ongame erbjuder för tillfället!
Citera
2009-09-03, 21:08
Bannlyst
Vad tjänar jag på att ljuga om det jag varit med om? $800 minus på kontot. Och ingen ersättning fick jag. Vart har dessa pengar tagit vägen? Jag ger mig fan på att någon lustigkurre (som har tillgång till spelares konton) sitter och gottar sig med en cigarr i mun och en Piña Colada i hand någonstans i varmare breddgrader med ett hånleende på läpparna. Nackskott, säger jag bara.
Citera
2009-09-03, 21:20
Medlem
Jaro Paros avatar
Systematiskt fusk som du förespråkar att folk som arbetar inom Ongame skulle sno pengar från andra spelares konton? Det tror jag inte en sekund på. Alla pokersidor tjänar pengar på att folk spelar på sidorna, skulle sådant förekomma "ofta" så skulle ju det uppenbaras och sidan skulle förlora sin inkomst.

Då är det förmodligen en "bugg" i systemet. Sen att supporten inte gjort något åt saken om det du säger stämmer är ju under all kritik.

Men byt sida till en större och mer etablerad så lär alla dina problem med dålig support och "stölder" från dina konton vara så gott som noll.

Nej jag jobbar inte på Ongame, har aldrig gjort och kommer nog aldrig göra. Så slipper du säga det till mig också.
Citera
2009-09-03, 21:29
Medlem
Imaginatiors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pungskydd
4 - Efter de nämnda systemuppdateringarna verkar det i stort sett omöjligt att gå i vinst. I det stora hela verkar det som att pengarna går runt och runt (för att spelarna ska raka mer).

Är det raka pungen vi snackar om? Därför du har pungskydd?

Skämt åsido.

Självklart kan jag förstå din frustration om det är så att 800ish är spårlöst poofade. Men tror du seriöst att det verkligen är så?

Bara att byta sida...
Citera
2009-09-03, 21:43
Medlem
Maliks avatar
Asså inget ongamefan men en del av det där är ju löjligt.
Citera
2009-09-03, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pungskydd

2 - Jag tror på riktigt att det finns storfuskare på Betsafe som tjänar multum genom superaccounts (precis som Absolute Poker hade en gång i tiden). Det skulle förklara en rad massa sjuka syner man fått.

5 - Man "vet" innan när man kommer bli utdragen. Slump my ass.
2. Vad grundar du det, enbart på "fått en hel del sjuka syner" mot dig?

5. Om du nu skulle försöka övertyga folk att ongame var riggat osv osv så får du ju göra det lite seriöst iallafall.
Citera
2009-09-03, 22:43
Medlem
Har blivit jävligt taskig bemött av ongames support också, då klienten laggade för mig. Tog 1½ vecka för dom att svara dessutom, fick svar efter att jag fick påminna dem om mitt problem, de skyllde att allt låg på min sida utan att ge tips på hur att lösa det. Men det är det enda jag har och säga om Ongame, hade aldrig chansen att lira längre där än 3 dagar.
Citera
2009-09-04, 08:35
Medlem
CM0102s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fubi
Har blivit jävligt taskig bemött av ongames support också, då klienten laggade för mig. Tog 1½ vecka för dom att svara dessutom, fick svar efter att jag fick påminna dem om mitt problem, de skyllde att allt låg på min sida utan att ge tips på hur att lösa det. Men det är det enda jag har och säga om Ongame, hade aldrig chansen att lira längre där än 3 dagar.

Du har väl för dålig dator antar jag?
Citera
2009-09-04, 14:11
Bannlyst
Håller med på det mesta, vet inte om klienten äter RAM-minne då det aldrig hänt mig men att klienten fryser sig så ofta som den gör är helt oacceptabelt. Har flera gånger varit med på finalbord där jag kunnat vinna stora pengar (och redan varit garanterad bra pengar) då klienten bara frusit och ingen ersättning förutom mitt inköp har betalats.

Håller mig också borta från Ongame, det borde ni alla göra.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in