Citat:

Ursprungligen postat av 
Dr.MadScience

Degenereringen av sportspel-delen fortsätter, inte helt oväntat. Spelar bara Stryktipset och ibland Europatipset men anar detsamma sker på övriga spel. 
Istället för att få ordning på viktiga saker som formatering, ordning och presentation av info så fås när man öppnar sina spel en högst underhållande animering som räknar 1,2,3,... upp till antalet rätt. Kanske lättsamt skoj första och enda gången. 
Normalt lämnar jag in egna reducerade system, men lade ett 3-3-24 igår och märkte att formateringen (när man går in på det under spelets gång) blir förstörd av matematiska garderingar. Hur många månader tar det innan det fixas tros? Tog väl "bara" några år innan "Vill du fortsätta vara inloggad?"-buggen fixades, och den var ju mer störig än detta. 
Vidare är highlight på raden där senast teckenförändring skedde borttagen av någon anledning. 
Kan verkligen föreställa mig hur deras planeringsmöten ser ut. UX-fjollor utan insikt i spel som pratar i mun på varandra och vill visa fram fötterna med: 
-"Vet ni vad! Jag har en jättehäftig ide! Vi gör en animation som räknar upp antalet rätt!"
-"Jaaa!! Strålande!"
-"Vi sätter högsta prio på det!" 
Har nog glömt ett antal störmoment som man blir påmind av i eftermiddag, men att skicka email till dem är verkningslöst. Finns det inga andra kanaler man kan gå via, nån officiell facebook/forum-sida eller dyl? Vad jag läst här verkar ju ingen nöjd med hur utvecklingen sker och det är trots allt skattepengar som finansierar verksamheten.

Tänk hur bra samma koncept hade varit om en aktör lik bet365 eller dylikt hade haft hand om detta ?
Vi hade haft Stryktipset fast med Hockey också, bättre utbetalnings% etc.
Allt Svenska Staten rör blir förstört, speciellt när det handlar om bolag som börjar på bokstaven S:
Svenska Spel, SJ, SAS, Systembolaget m.m.
Hur många år har folk inklusive mig själv tjatat om att höja 2200kr gränsen vid bolagsspel ?
Och den där jävla animerade skiträknaren, vem fan kom på ideen ? Sämsta skiten jag sett och har säkert lagts månader av "arbete" på att skapa skiten.