2022-11-12, 16:07
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av provinsen-taiwan
Det innebär i praktiken att omsättningen blir högre både i morgon och nästa lördag.
Tjing Tjong på dig.

Ja, Svenska Spel fungerar ungefär som man tänker sig ett kinesiskt bolag gör.

Min och många andras omsättning kommer i alla fall att försvinna för gott, inte för att det spelar någon roll för bolaget i sig men trist för föreningslivet.
Citera
2022-11-12, 16:10
Medlem
JazzinForBlueJeans avatar
Hållit på så här sen i morse - oacceptabelt, SvS!
Citera
2022-11-12, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av provinsen-taiwan
Det innebär i praktiken att omsättningen blir högre både i morgon och nästa lördag.
Knappast 10 miljoner. Möjligen att det blir några hundratusen till europatipset imorgon. De flesta vill åt stryktipset idag.

Sen blir det inte ett öre mer nästa vecka. Eller tror du att alla sitter med en veckobudget för spel och så tänker de: Ja men då satsar vi dubbelt näste vecka då?

En del har lagt nåt spel på en annan site. Jag gjorde en trippel på en kommersiell site iaf och satsade en hundring. De flesta spelar som vanligt nästa vecka. Lär bli dåligt på just stryktipset eftersom det är VM på söndagen efter. Inga vettiga matcher att tillgå.
Citera
2022-11-12, 16:13
Medlem
Dr.MadSciences avatar
Flesta IT-avdelningar vet att man inte skall prod-sätta nått på fredag, och absolut inte under helger. Men då är ju Svenska Spels IT-avdelning en samling av överambitiösa skit-UX:are utan koll på spel och antagligen toppstyrt av projektledare vars insikt i IT är ringa.
Senast redigerad av Dr.MadScience 2022-11-12 kl. 16:17.
Citera
2022-11-12, 16:29
Medlem
Tråkigt. Kunde lägga spel förut iaf.

Men notiser vid mål har slutat att fungera ploppa upp på mobilen. Samma lotto att dragning klar.. har testat det mesta..avinstallerat mm...
Citera
2022-11-12, 16:35
Medlem
ratboness avatar
Nu funkar det..
Citera
2022-11-12, 16:41
Medlem
Jajjemen! Nu funkar det!!
Citera
2022-11-12, 16:50
Medlem
JazzinForBlueJeans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ratbones
Nu funkar det..

Men saldot har inte uppdaterats
Citera
2022-11-12, 16:52
Medlem
ratboness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JazzinForBlueJean
Men saldot har inte uppdaterats
Var lite segt men lyckades lägga ett spel på oddset.. hoppas jag 1-3 Leeds MOT!!!
Citera
2022-11-29, 08:26
Medlem
Melalnsloeadf.s avatar
Jag är ny på Oddset, spelade igår på NHL och vill spela idag igen. Nu finns inte en enda match för resten av veckan. Någon som fattar hur jag hittar dom? Givetvis spelas det matcher, i princip varje dag… blockar Oddset NHL för mig?
Citera
2022-11-29, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Melalnsloeadf.
Jag är ny på Oddset, spelade igår på NHL och vill spela idag igen. Nu finns inte en enda match för resten av veckan. Någon som fattar hur jag hittar dom? Givetvis spelas det matcher, i princip varje dag… blockar Oddset NHL för mig?

Det kan vara så att Svenska Spel inte släpper oddsen tidigare än ett par timmar innan nedsläpp.
https://spela.svenskaspel.se/odds/sp...hockey/usa-nhl
Finns uppe nu iaf.
Citera
2022-12-14, 21:15
Medlem
Kan man Betta på UFC hos Svs?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem