2009-09-05, 00:19
Medlem
Trolldockans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wie bitte?
För min del så är jag väl sådär halvskeptisk till mensknull just eftersom det luktar lite starkt. Men visst ställer man upp för husfridens skull!
Åh herregud vilket gnäll. Det är ju sorgligt hur känsliga dagens snoppar är
Citera
2009-09-05, 00:23
Medlem
Wie bitte?s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolldockan
Ja visst är det fruktansvärt?
Citera
2009-09-05, 00:35
Medlem
brisingamens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolldockan

Jo men det är mest snack,i verkligheten tackar de inte nej.
Citera
2009-09-05, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlstaden
Jodå, visst fasen luktar tjejer annorlunda under menstruation...
Men det är kanske bara vi killar som känner de feromonerna, jag gillar inte sex under mens då jag har stadigt sällskap i alla fall

Det här hade jag faktiskt ingen aning om, men det kan faktiskt vara som du säger. Attans På den tiden jag använde binda och tamponger minns jag att det ofta luktade vid bytet, typ levrat blod, men sen jag började med m-kopp och duschar innan sex har jag inte kännt något alls..
Citera
2009-09-05, 14:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av brisingamen
Ortodox jude eller lider du av annan religös villfarelse ?

vad har det med religon och göra? nej jag är absolut inte religös men det är dö äckligt heltenkelt
Citera
2009-09-05, 14:31
Medlem
brisingamens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av al-massiva
vad har det med religon och göra? nej jag är absolut inte religös men det är dö äckligt heltenkelt

Judar och för alldel även vissa kristna fanatiker har ju sådana tabun vad gäller mens. Kvinnan anses oren etc etc.
Citera
2009-09-05, 14:53
Medlem
Citat:
Judar och för alldel även vissa kristna fanatiker har ju sådana tabun vad gäller mens. Kvinnan anses oren etc etc.

Men hallå bara, det är faktiskt inte alla som gillar att få skit eller blod på kuken oavsett vilken religion man tillhör...
Citera
2009-09-05, 14:59
Medlem
brisingamens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlstaden
Men hallå bara, det är faktiskt inte alla som gillar att få skit eller blod på kuken oavsett vilken religion man tillhör...

Men hallå bara !!! Det kan ju mycket väl vara en anledning- och det förakt han spydde över TS var ju inte att leka med så man kan ju befara det värsta. Men du har kanske inte läst vad han skrev ?
Citera
2009-09-05, 17:15
Medlem
Citat:
Men hallå bara !!! Det kan ju mycket väl vara en anledning- och det förakt han spydde över TS var ju inte att leka med så man kan ju befara det värsta. Men du har kanske inte läst vad han skrev ?

Nej jag hade inte läst det inlägget före jag postade
Citera
2009-09-05, 18:33
Medlem
Blod på kuken har man aldrig dött av, det går faktiskt att ta en dusch efteråt, varför inte gemensamt för lite extra myspys i duschen? Men som de flesta redan sagt, du bör definitivt nämna det. En del killar är för känsliga helt enkelt. Men du kan ju se till att kåta upp honom lite först, svårare att banga ur då när man redan tömt hjärnan på blod som förberedelse
Citera
2009-09-05, 19:07
Bannlyst
Citat:

det är inte bara hos religon. när tjejer har mens då är de orena (man ska inte komma nära de)
Citera
2009-09-05, 19:09
Bannlyst
Det mest bitterljuva med hela mensen är ju just att man är som överkåtast just när man är som äckligast, så I feel with you ts.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in