2009-09-03, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cotillion
Så ta den då
Vad väntar du på tjejen?

Bra svar! Ill go for it! ska berätta i övermorgon hur det gick haha! Godnatt
Citera
2009-09-03, 01:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheMasterPace
Ta den i 2an!

Bästa rådet hittills

Eller det är ett av dem bästa alternativen. Men alla gillar det ju inte.
Citera
2009-09-03, 01:29
Medlem
brisingamens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Graice
Jag har mens och då vill jag ha mest sex. är det okej? Vad tänker killen? Kan man på något sätt undvika att säga det eller att det märks, och kan man verkligen knulla upp tampongen?

Jag har aldrig låtit bli att ha sex när jag haft mens, ingen kille har sagt nej till det heller. Men det är klart att du ska berätta det för honom så att han själv kan bestämma vad han vill. Om han mot förmodan inte skulle vilja blir han nog rätt sur om du inte sagt något. Men ta ut tampongen först, den kan ju inte "försvinna upp" visserligen men jag tror inte att det är så skönt.
Citera
2009-09-04, 19:26
Medlem
2an =)
Citera
2009-09-04, 21:30
Bannlyst
fyfan vilken äcklig tjej.. att ha sex med en tjej medan hon har mens e samma sak som att man äter bajs.. e du kåt ta en gurka och pulla dig med den ,, kan inte du hålla dig i en vecka ? shiit säger jag bara
Citera
2009-09-04, 21:43
Medlem
brisingamens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av al-massiva
fyfan vilken äcklig tjej.. att ha sex med en tjej medan hon har mens e samma sak som att man äter bajs.. e du kåt ta en gurka och pulla dig med den ,, kan inte du hålla dig i en vecka ? shiit säger jag bara

Ortodox jude eller lider du av annan religös villfarelse ?
Citera
2009-09-04, 21:46
Medlem
Man tar givetvis bort tampongen, det blöder inte hela tiden. Det går bra att knulla under mens. Ibland kan det vara äckligt med blod på kuken, men om man är kåt så är man
Citera
2009-09-04, 22:07
Medlem
Buffazs avatar
fungerar skitbra att ha sex under mens.. min tjej blir alltid extra kåt när hon har mens... no problem för mig med lite blod på kuken
Citera
2009-09-04, 23:14
Medlem
Wie bitte?s avatar
För min del så är jag väl sådär halvskeptisk till mensknull just eftersom det luktar lite starkt. Men visst ställer man upp för husfridens skull!
Citera
2009-09-04, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wie bitte?
För min del så är jag väl sådär halvskeptisk till mensknull just eftersom det luktar lite starkt. Men visst ställer man upp för husfridens skull!

Luktar mens? har jag helt missat.. Lite metalliskt kanske, men då ska man stoppa nosen väldigt nära. Brukar föredra att killen inte har huvudet därnere öht under de värsta dagarna. Vanlig penetration går däremot utmärkt. Bästa och skönste glidet imo.
Citera
2009-09-05, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Camiila
Luktar mens? har jag helt missat.. Lite metalliskt kanske, men då ska man stoppa nosen väldigt nära. Brukar föredra att killen inte har huvudet därnere öht under de värsta dagarna. Vanlig penetration går däremot utmärkt. Bästa och skönste glidet imo.

Jodå, visst fasen luktar tjejer annorlunda under menstruation...
Men det är kanske bara vi killar som känner de feromonerna, jag gillar inte sex under mens då jag har stadigt sällskap i alla fall
Citera
2009-09-05, 00:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av debe
Men för fan, ta ut tampongen! Trevlig upptäckt när man knullar att man inte är ensam där inne, haha.
Hoppa in i duschen, det funkade alltid för mig när bruden blödde.

Instämmer. Min tjej glömde att ta ut tampongen en gång, och det var verkligen inte skönt! Numera låter vi helst bli att ha sex när hon har mens. Det är lite äckligt med blodet, det kommer man inte ifrån, och det kan lukta väldigt illa under samlaget också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in