Jag har mens och då vill jag ha mest sex. är det okej? Vad tänker killen? Kan man på något sätt undvika att säga det eller att det märks, och kan man verkligen knulla upp tampongen?
Det är bara köra på förfan! ta ut tampongen ta en dusch efter sexet och sätt in en ny tampong är vad jag har o rekommendera. Men det kommer ju bli blod och så på lakan, sexet känns lite annorlundare men det funkar om man e kåt
(Jag e kille)
Är han kåt så bangar han inte. Han riskerar att få blod på kuken, så berätta det. Är han kåt så bangar han inte ändå, lite blod på kuken har ingen dött av. Ja, ta ut tampongjävlen eftersom den kan åka in där och ge dig obehagliga infektioner.
edit: jag måste bara påpeka att kvinnor inte verkar ha någon som helst koll på sina kroppar. Vad fan liksom?
Senast redigerad av Robinson-Meral 2009-09-03 kl. 00:33.
Jag har mens och då vill jag ha mest sex. är det okej? Vad tänker killen? Kan man på något sätt undvika att säga det eller att det märks, och kan man verkligen knulla upp tampongen?
Ja det är okej... Att undvika att säga det låter inte så väldigt schysst mot din partner men ha sex i duschen det brukar fungera bra. Syns inte så mycket och blodet försvinner snabbt (enligt egen erfarenhet). Men jag skulle inte alls vilja säga att det är något jag gillar att ligga med någon som har mens. Knulla upp tampongen kan ställa till problem för din del, då du kanske måste gå till en läkare för att få ut den. Men det är helt upp till dig.
Men för fan, ta ut tampongen! Trevlig upptäckt när man knullar att man inte är ensam där inne, haha.
Hoppa in i duschen, det funkade alltid för mig när bruden blödde.
Men för fan, ta ut tampongen! Trevlig upptäckt när man knullar att man inte är ensam där inne, haha.
Hoppa in i duschen, det funkade alltid för mig när bruden blödde.
men om man ska ligga med någon for the first time?
jag är starkt emot sex under mens. Tycker det känns obehagligt . Men alla är vi olika.
En kompis sa en så sjukt äcklig kommentar till sin tjej som också kände sig kåt under mensen. Kommer dock inte ihåg den nu. Men den påverkar skarpt att jag skippar det. Skönt också att få längta efter det härliga i en vecka. Så sjukt härligt att mysa sedan veckan därpå. Då är det jävligt fint.
Detta rekommenderar jag starkt.