Det finns folk som har tvivlat och pajkastat om detta i flera år, jag fattar inte varför de har så svårt att förstå att de kan stänga ner internet. Jag tror absolut att det kommer hända, internet är alldeles för riskabelt eftersom folket får en massa kunskap därifrån, något som eliten självklart inte vill.
Dags att göra nåt kanske? Kan man inte starta ett eget nätverk som myndigheter har noll kontroll över? Finns det ingen lösning? vafaaan, något måste vi väl kunna hitta på så man kan knäppa dessa ondförsåtar på näsan en gång för alla!?
Edit: För er som inte förstår HUR man kan stänga ner internet så ska jag göra det klart för er.
Det är bara att klippa av de stora kablarna som går lite här och var mellan kontinenter och länder. Och sedan låtsas som ingenting. Vad ska foket göra? vi har ingen makt, den ger vi bort eftersom vi ger dem möjligheten att kunna ignorera konsekvenser. Detta gör vi GÅNG, PÅ, GÅNG och jag tvivlar på att folket någon gång kommer visa stake nog att halalslakta dessa ondförsåtar. Blir väl lite ilskna brev till judemedia som vanlgt.